關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)
發新帖
查看: 2352|回覆: 11
go

九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


211
1#
發表於 07-5-26 10:53 |只看該作者

九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

Dear BK Mum,
Please help me how to take choice from these two primary school? One register at 5/6/07 & the other register at 7/6/07.
Please give comment.

Thanks a lot.

Rank: 5Rank: 5


1557
2#
發表於 07-5-26 23:40 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

我囡囡是讀德雅小一,她很喜歡這所學校,老師很有愛心及耐性,對於頑皮及做錯事的小朋友處理手法我很欣賞,這是一間不錯的學校。

Rank: 5Rank: 5


1983
3#
發表於 07-5-27 01:22 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

do you know how many class are there in Tak Nga

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13


89095
4#
發表於 07-5-27 10:06 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

I think it's better to let your kid study in a co-ed primary school for a better development.  But T.N primary students can be promoted to its secondary school.

Rank: 3Rank: 3


211
5#
發表於 07-5-27 14:03 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

首先多謝你們的回應. 我知德雅是一間好學校, 但我有考慮到升中的校綱. 回看以往紀錄,九龍塘不論考入或派到之中學都較為好些, 德雅校綱只有上智(除了原校德雅中學), 其他都是一般. 這是我其一考慮的因素, 真是頭痛.
其實各位媽咪,你話我是否想得太遠,小學都未讀,就想中學.
希望6月2日大家都抽到第一志願, 什麼都不會煩.
在此祝大家好運.

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13


89095
6#
發表於 07-5-27 16:58 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

I completely agreed with you.  That's why I chose KTS for my daughter.  I'm very happy with the school.

queen65921 寫道:
首先多謝你們的回應. 我知德雅是一間好學校, 但我有考慮到升中的校綱. 回看以往紀錄,九龍塘不論考入或派到之中學都較為好些, 德雅校綱只有上智(除了原校德雅中學), 其他都是一般.

Rank: 2


74
7#
發表於 07-5-27 17:07 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

以校風來說,德雅會較好~~
始終修女學校,你可以話嚴d
不過,學生在操行方面會較優勝
我覺得品德比一切重要

    

Rank: 5Rank: 5


1379
8#
發表於 07-5-27 17:36 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)


我覺得 :
男仔揀 - KTS (運動出色,校園好靚,好有外國feel,不過就好曬 ,d學生皮膚偏黑.今年好多小六都被有名直資中學收咗)
女仔揀 - 德雅 (純品,乖,校風好,校社好細小,但係佢有德雅中學同姐妹學校聖母玫瑰書院   )

Rank: 5Rank: 5


1692
9#
發表於 07-5-28 10:47 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

感情上德雅 ......... 小朋友乖d
理性上九龍塘小學...... 學術評分高d    

Rank: 3Rank: 3


135
10#
發表於 07-5-28 11:55 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

請問kts係咪英文小學, 學校是否以英文為主要語言?  thanks

Rank: 6Rank: 6


8185
11#
發表於 07-5-29 09:24 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

小兒讀緊KTS小一
KTS無講明佢地係英文小學

英文讀高一年
數學讀高半年(下學期+插一本英文數)
中文用國語 (無背默)
G.S.用英文
德育係中文
另有PE同視藝
老師整體幾嚴,有好多獎罰制度.

Rank: 3Rank: 3


493
12#
發表於 07-5-30 11:50 |只看該作者

Re: 九龍塘小學 / 德雅小學 (邊間好d)

補充仲有電腦科 !


heiheikeikei 寫道:
小兒讀緊KTS小一
KTS無講明佢地係英文小學

英文讀高一年
數學讀高半年(下學期+插一本英文數)
中文用國語 (無背默)
G.S.用英文
德育係中文
另有PE同視藝
老師整體幾嚴,有好多獎罰制度.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖