關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 補習導師問題
發新帖
查看: 926|回覆: 6
go

補習導師問題 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


252
1#
發表於 07-5-31 20:21 |只看該作者

補習導師問題

各位媽咪,我想了解一下你地既補習導師係補習時會做什麼,是不是上堂時只給exercise做,而佢就坐係度睇住個小朋友做,做到有問題時先問佢呢!咁佢米好得閒∼ 

Rank: 1


4
2#
發表於 07-5-31 21:58 |只看該作者

Re: 補習導師問題

Hi Ho Ting,
Are you asking about private tutors or those from learning centers?
Tee
Teaching English since 2001, specializing in KG to Primary students

Rank: 3Rank: 3


252
3#
發表於 07-5-31 22:27 |只看該作者

Re: 補習導師問題

Hi,

我是指上門的補習導師.

Rank: 6Rank: 6


8259
4#
發表於 07-5-31 22:48 |只看該作者

Re: 補習導師問題

HoTing,

    我諗每個補習老師都有唔同的教學方法,
我之前同囡囡搵左幾個補習老師, 每個都唔同,
佢地的方法, 唔係對住個個小朋友都work!
   
    其實真係好睇佢的方法岩唔岩你的小朋友,
但如果補習只係俾d 練習小朋友做, 就真係幾唔負責....

      

Rank: 3Rank: 3


428
5#
發表於 07-5-31 23:04 |只看該作者

Re: 補習導師問題

如果淨係做EXERCISE我自己比佢做都得啦!駛乜哂錢比人補!
比得人補就梗係要我自己教唔到先比佢補(教唔到嘅意思係唔知由邊到教起,下1 PART教乜......)

Rank: 3Rank: 3


252
6#
發表於 07-6-1 10:03 |只看該作者

Re: 補習導師問題

多謝你地的回覆.

我都覺得囡囡的補習導師有點不負責.  星期天每次上來都是睇我囡做功課, 之後就做一d練習. 而星期六大多數都是做練習.  

昨天更離譜, 我囡為要快點完成功課, 所以補習姐姐只是睇住佢做學校的家課 (其實大多是抄寫的homework), 之後夠鐘就走.  我囡同補習姐姐講話只做功課驚比媽咪鬧, 補習姐姐就教我囡講話你同媽咪講仲溫左英文oral o羅 .  好在亞囡都知自己咁做唔岩, 尋晚我放工番來就同我講番呢件事.

我對補習姐姐好失望, 佢點可以教個小朋友講大話架.  我想唔再用佢, 但就黎又考試喇, 好煩.  我應不應該問番補習導師點解咁做呢~ 你地可否比d意見我呢?  仲有可否介紹有經驗的導師給我呢!  thx~

Rank: 5Rank: 5


4337
7#
發表於 07-6-1 10:22 |只看該作者

Re: 補習導師問題

你囡囡好好呀
你試吓改補習時間,叫囡囡先自己做完功課先,
晤識的留下叫老師教,請老師溫墨書,
和老師講考試了要用多點時間在溫習方面等等
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖