關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學生用咩牌子飯壺好?
發新帖
查看: 1160|回覆: 6
go

小學生用咩牌子飯壺好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1632
1#
發表於 07-5-25 21:13 |只看該作者

小學生用咩牌子飯壺好?

6:00AM入飯,12:30PM食會否(宿)?

Rank: 4


634
2#
發表於 07-5-26 11:01 |只看該作者

Re: 小學生用咩牌子飯壺好?

我買了象印 Zojirushi3層那款。保溫OK,我七點裝意粉,仔仔12點幾食,佢話好似喺microwave攞出嚟咁喎!不過有一點要留意,就是小朋友的食量和你會唔會帶湯,好似我咁買咗3層,但其實只有中間一層有嘢裝,因我唔會俾湯佢帶,但裝湯格仍要放熱水,因會較保温,而頂格又冇嘢放,但個空盒仍要放入飯壺內,可以話帶多咗好多無謂嘢,而且重好多,所以你可考慮清楚,一格、兩格、三格那款才適合。

Rank: 5Rank: 5


1557
3#
發表於 07-5-26 23:20 |只看該作者

Re: 小學生用咩牌子飯壺好?

我囡囡用thermos3層,6點半裝飯,12點幾食,佢就話好熱。個sales教我朝早倒d 熱水入飯壼內焗幾個字,之後倒左d 熱水才裝飯咁可以keep warm耐d,這樣冬天d飯又熱,夏天無咁易"叔",我照佢教方法   

Rank: 5Rank: 5


1632
4#
發表於 07-5-27 10:40 |只看該作者

Re: 小學生用咩牌子飯壺好?一層夠用嗎?

其實買個一層都夠啦!係咪呀各位?

Rank: 5Rank: 5


1632
5#
發表於 07-5-30 16:43 |只看該作者

Re: 小學生用咩牌子飯壺好?

我睇左個象印一層$268,一格其實夠吾夠用?我吾想買甘大個

Rank: 5Rank: 5


1557
6#
發表於 07-5-31 23:37 |只看該作者

Re: 小學生用咩牌子飯壺好?

我自己就唔鐘意用一格啦,例如d

Rank: 5Rank: 5


1632
7#
發表於 07-6-1 08:30 |只看該作者

Re: 小學生用咩牌子飯壺好?

[quote]
amy625 寫道:
我自己就唔鐘意用一格啦,例如d
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖