關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇人派唔到心儀學校,但又放棄叩門?
發新帖
查看: 1143|回覆: 4
go

有冇人派唔到心儀學校,但又放棄叩門? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


446
1#
發表於 07-6-3 09:39 |只看該作者

有冇人派唔到心儀學校,但又放棄叩門?

有d氣餒....自問個女又唔係好叻,究竟呢個係咪天意??

Rank: 4

醒目開學勳章


683
2#
發表於 07-6-3 09:46 |只看該作者

Re: 有冇人派唔到心儀學校,但又放棄叩門?

唔放棄 :cry:  :cry:  :cry: 因係我錯      我要曾取到底 :evil: 去邊間
都好過去"粉官"     
@0@''亞女最愛食雞肶@@

Rank: 2


37
3#
發表於 07-6-3 18:34 |只看該作者

Re: 有冇人派唔到心儀學校,但又放棄叩門?

不如你試下去曾梅啦!交到表就有面試機會,佢地個個小朋友都會見架!
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎,是祂所給的賞賜。

Rank: 5Rank: 5


4486
4#
發表於 07-6-3 19:06 |只看該作者

Re: 有冇人派唔到心儀學校,但又放棄叩門?

你唔好放棄啦!盡左力唔得就話認命, 你都未試, 都未知結果...

加油呀!亞女既將來只有父母可以幫到佢, 呢個係為人父母既責任, 我地支持你架...努力...辛苦埋呢幾日啦...!
愛是永恒!但願我兩個寶貝仔健康快樂,做個開心快樂人!

Rank: 6Rank: 6


8980
5#
發表於 07-6-3 19:10 |只看該作者

Re: 有冇人派唔到心儀學校,但又放棄叩門?

Right, 各位加油。
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖