關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我派第六志願
發新帖
查看: 1767|回覆: 8
go

我派第六志願 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1632
1#
發表於 07-6-2 21:36 |只看該作者

我派第六志願

有無攪錯派第六   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1539
2#
發表於 07-6-2 21:42 |只看該作者

Re: 我派第六志願

ME TOO

今朝已經交左表去第一志願間學校,得梗係最好la!唔得都冇所謂,因為第六志願呢間我都覺得ok架!只係交通唔係咁方便,所以先排到第六志願


200012 寫道:
有無攪錯派第六   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
3#
發表於 07-6-2 22:19 |只看該作者

Re: 我派第六志願

E你第六志願都ok, 你邊個網呀?  唉, 我緊頸4, 死未   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1539
4#
發表於 07-6-2 22:31 |只看該作者

Re: 我派第六志願

deleted

Rank: 8Rank: 8


17958
5#
發表於 07-6-3 09:17 |只看該作者

Re: 我派第六志願

    
其實係一家四口子

Rank: 5Rank: 5


1632
6#
發表於 07-6-3 09:42 |只看該作者

Re: 我派第六志願

因今年少左甘多學生,都派到甘!我預期派到第3

Rank: 5Rank: 5


1632
7#
發表於 07-6-3 09:51 |只看該作者

Re: 我派第六志願

一家三口   收PM

Rank: 4


788
8#
發表於 07-6-3 10:46 |只看該作者

Re: 我派第六志願

小丑魚 寫道:
E你第六志願都ok, 你邊個網呀?  唉, 我緊頸4, 死未   
吾緊要,仲有叩門希望

Rank: 5Rank: 5


1632
9#
發表於 07-6-3 13:24 |只看該作者

Re: 我派第六志願

一家三口  收PM
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖