關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好 ...
發新帖
查看: 984|回覆: 4
go

派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好? [複製鏈接]

Rank: 1


2
1#
發表於 07-6-3 21:39 |只看該作者

派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好?

派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好?

Rank: 4


574
2#
發表於 07-6-3 21:50 |只看該作者

Re: 派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好?

更係讀仁立, 留返D$$$學野好過    ,
好多人想入仁立都入唔到, 你這些好運唔好浪費呀

Rank: 4


747
3#
發表於 07-6-3 21:53 |只看該作者

Re: 派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好?

仁立啦.唔洗三心兩意

同個小朋友keep住 Band 1成績,想入林護中學是不太難的.

Rank: 5Rank: 5


2713
4#
發表於 07-6-3 22:08 |只看該作者

Re: 派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好?

唔洗諗啦!梗係仁立啦!

Rank: 5Rank: 5


1520
5#
發表於 07-6-4 09:31 |只看該作者

Re: 派了第一志願葵涌仁立,不過報了太子崇真,唔知讀邊間好?

當然是仁立了。
他們今年的小六生,有人考到DGS,有人考到St. Paul Co-ed,而仁立與林護又是聯繫的,何用考慮?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖