關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟! ...
查看: 10470|回覆: 55
go

笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟! [複製鏈接]

Rank: 2


96
1#
發表於 07-6-2 17:05 |只看該作者

笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

無人知我唔開心,又要o係個囡面前扮開心..............啊..........救命呀!

Rank: 5Rank: 5


2522
2#
發表於 07-6-2 17:10 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

yinmandy,

你點呀? 喺度分享吓你咩事, 剩係打d文字發表吓, 都係其中一種舒緩情緒既好方法.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
3#
發表於 07-6-2 17:11 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

me too la

又要係亞仔面前扮無野, 個心就down到死



hoganmama

Rank: 4


669
4#
發表於 07-6-2 17:12 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

Hi yinmandy,

抽唔到第一志願協恩笑唔出, 但抽到第三志願獻主會又喊唔出, 總之就無o羊心機喇 !

Rank: 4


761
5#
發表於 07-6-2 17:15 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

我咪又係:cry:唔想影響個囡唔鐘意間學校.

自己真係冇晒心機,我老公仲要陪個囡去游水,我真係冇能為力啦      

Rank: 3Rank: 3


157
6#
發表於 07-6-2 17:18 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

我都係 入唔到第一, 就派左去第四, 又唔可以係仔仔面前唔開心, 好辛苦  :cry:  :cry:
[img align=left]http://i26.photobucket.com/albums/c109/greenfkf/05.gif[/img]

Rank: 2


96
7#
發表於 07-6-2 17:31 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

hi各位比我呻下

好辛苦呀...我有6個好friend嘅小朋友同班....佢哋入曬同一間我嘅第1志願....佢哋仲係冇咁比心教嗰D嚟架...
我學識呢種叫"無心插柳"

Rank: 2


96
8#
發表於 07-6-2 17:35 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

thank you
bkmummy 寫道:
yinmandy,

你點呀? 喺度分享吓你咩事, 剩係打d文字發表吓, 都係其中一種舒緩情緒既好方法.

Rank: 2


96
9#
發表於 07-6-2 17:36 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

你又係呀
hoganmama 寫道:
me too la

又要係亞仔面前扮無野, 個心就down到死



hoganmama

Rank: 5Rank: 5


2155
10#
發表於 07-6-2 17:36 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

又真係笑唔出,但又未至於哭嗰隻,第四志願又未至於落淚,但都唔打選讀。
我做了自己的本份,就祈求主替我安排!
第一志願人人爭哪間也有其幣處,只是利多於幣,選時亦有顧慮。第2,3志願工課多,選時亦怕年幼女兒吃不消,要在高年級轉校。
打底私校也不錯,但路途遠校舍小...
唯有再等待其他waiting list 私小消息啦!

Rank: 2


96
11#
發表於 07-6-2 17:38 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

仲要屈住屈住呀
ysmhkg 寫道:
Hi yinmandy,

抽唔到第一志願協恩笑唔出, 但抽到第三志願獻主會又喊唔出, 總之就無o羊心機喇 !

Rank: 2


96
12#
發表於 07-6-2 17:39 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

嘩...仲要游水....邊有mood呀..你老公好嘢啊!
EvaLam^^ 寫道:
我咪又係:cry:唔想影響個囡唔鐘意間學校.

自己真係冇晒心機,我老公仲要陪個囡去游水,我真係冇能為力啦      

Rank: 2


96
13#
發表於 07-6-2 17:40 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

真係賣廣告嘞""我明,我都試過""
green_green 寫道:
我都係 入唔到第一, 就派左去第四, 又唔可以係仔仔面前唔開心, 好辛苦  :cry:  :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
14#
發表於 07-6-2 17:43 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

我頭先咪又係要帶亞仔去返童軍之後又去返游水班
yinmandy 寫道:
嘩...仲要游水....邊有mood呀..你老公好嘢啊![quote]
EvaLam^^ 寫道:
我咪又係:cry:唔想影響個囡唔鐘意間學校.

自己真係冇晒心機,我老公仲要陪個囡去游水,我真係冇能為力啦      
[/quote]

Rank: 2


96
15#
發表於 07-6-2 17:46 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

呻吓都好啦.....唔知幾時先有番心機
BoBoCute 寫道:
又真係笑唔出,但又未至於哭嗰隻,第四志願又未至於落淚,但都唔打選讀。
我做了自己的本份,就祈求主替我安排!
第一志願人人爭哪間也有其幣處,只是利多於幣,選時亦有顧慮。第2,3志願工課多,選時亦怕年幼女兒吃不消,要在高年級轉校。
打底私校也不錯,但路途遠校舍小...
唯有再等待其他waiting list 私小消息啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
16#
發表於 07-6-2 17:48 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

那份心情,其實我們是明白的!
不要氣餒.不要灰心.緊記神必安排合適的給我們!
況且大家還是有叩門機會.努力.
可能面試會辛苦點.花功夫與時間多點.
但緊記著,如此種種...只佔人生一小部份!
下年回首...你會發現自已的經驗比別人豐富,
人生比別人精彩!而且能做都做左,不用難過
至於成功與否-且放心交給神,神必繼續給大家保守!
祝平安!

Rank: 2


96
17#
發表於 07-6-2 17:48 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

我老公仲問我聽日去邊呀!唉...[quote]
hoganmama 寫道:
我頭先咪又係要帶亞仔去返童軍之後又去返游水班

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
18#
發表於 07-6-2 17:48 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

我今日都喊左好多次

但係亞仔面前又要笑wor, 真係就黎思覺失調

hoganmama

Rank: 2


96
19#
發表於 07-6-2 17:52 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

吓..唔好喊啦...你個仔實知你喊啦!...我隻眼都水汪汪嘞!

mandy
hoganmama 寫道:
我今日都喊左好多次

但係亞仔面前又要笑wor, 真係就黎思覺失調

hoganmama

Rank: 3Rank: 3


109
20#
發表於 07-6-2 17:54 |只看該作者

Re: 笑又笑唔出,喊又喊唔出,冇曬心機就入嚟!

ysmhkg 寫道:
Hi yinmandy,

抽唔到第一志願協恩笑唔出, 但抽到第三志願但抽到又喊唔出, 總之就無o羊心機喇 !


馬頭涌不入圍,但抽到獻主會。
獻主會好嗎?十五十六..............
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖