關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無九月入讀一呂的家長呀, 入嚟傾吓啦! ...
發新帖
查看: 580|回覆: 0
go

有無九月入讀一呂的家長呀, 入嚟傾吓啦! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


238
1#
發表於 07-6-4 22:28 |只看該作者

有無九月入讀一呂的家長呀, 入嚟傾吓啦!

想認識一下大家, 你地係第一輪已經派咗, 還是第二輪大抽奬呢? 我個女就好好彩係第一輪已經入咗, 如果唔係0個種等待真係好難捱呀!

係呢, 月尾有編班試, 會考D咩架, 你地知唔知?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖