關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好 ...
發新帖
查看: 2486|回覆: 5
go

請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好? [複製鏈接]

Rank: 1


10
1#
發表於 07-6-3 22:52 |只看該作者

請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好?

請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好?

因為小女派了這所學校。

謝謝大家。

Rank: 3Rank: 3


314
2#
發表於 07-6-3 23:01 |只看該作者

Re: 請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好?

你都好運, 入到喱間學校. 勁呀
我表妹在上一年叩門先入到去.
讀書都緊張架.

Rank: 5Rank: 5


4463
3#
發表於 07-6-4 09:55 |只看該作者

Re: 請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好?

40網中算係出名
程度比較深
~~ 說安慰話的舌頭是生命船; 奸惡的舌頭使人心碎 ~~

Rank: 3Rank: 3


411
4#
發表於 07-6-4 10:01 |只看該作者

Re: 請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好?

咁同聖安德烈及荔天比較, 邊間好d及邊間程度深d呢? 請指教.

Rank: 3Rank: 3


101
5#
發表於 07-6-4 22:44 |只看該作者

Re: 請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好?

這間是40綱熱門之一, ok架   
[size=small]DAISY ;-)

Rank: 1


10
6#
發表於 07-6-5 14:37 |只看該作者

Re: 請問有無人知道在長沙灣的聖公會聖紀文小學如何, 好唔好?

謝謝大家! :
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖