註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
大宅
子爵府
joemyt 寫道: 想請問各位媽咪,如果小朋友只得20分去玩第一輪 "自行分配學位",但在這一輪同樣擁有20分的小朋友數目超過學校分出的"自行分配學位",學校會點樣做呢?
已刪除用户
Charlotte_mom 寫道: (點抽就真係無人知喇...........)