關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 問:自行分配學位計分問題
發新帖
查看: 1047|回覆: 4
go

問:自行分配學位計分問題 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

貢獻勳章


7272
1#
發表於 07-6-6 00:58 |只看該作者

問:自行分配學位計分問題

想請問各位媽咪,如果小朋友只得20分去玩第一輪 "自行分配學位",但在這一輪同樣擁有20分的小朋友數目超過學校分出的"自行分配學位",學校會點樣做呢?

Rank: 5Rank: 5


2422
2#
發表於 07-6-6 01:02 |只看該作者

Re: 問:自行分配學位計分問題

joemyt:

如果係咁佢地就會響留作統一派位個度拎出學位, 而我無記錯的話, 一定係必收生至得, 即有阿哥或家姐響該校讀, 至於因為宗教而有20分的話咁就唔係好記得, 係唔係一定有.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
3#
發表於 07-6-6 09:44 |只看該作者

Re: 問:自行分配學位計分問題

咪抽囉
joemyt 寫道:
想請問各位媽咪,如果小朋友只得20分去玩第一輪 "自行分配學位",但在這一輪同樣擁有20分的小朋友數目超過學校分出的"自行分配學位",學校會點樣做呢?

醒目開學勳章 王國長老


59482
4#
發表於 07-6-6 09:47 |只看該作者

Re: 問:自行分配學位計分問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
5#
發表於 07-6-6 10:00 |只看該作者

Re: 問:自行分配學位計分問題

教署會知呀,佢地抽樣式咁係d學校睇實個過程架.....hehehe

Charlotte_mom 寫道:
(點抽就真係無人知喇...........)
‹ 上一主題|下一主題