關於集團
集團品牌
廣告查詢
工作機會
GirlStyle 女生日常
HolidaySmart 假期日常
Jom Explore
BusinessFocus
MamiDaily 親子日常
UrbanLife Health 健康新態度
TopBeauty
POPLADY
Kdaily 韓粉日常
PetCity 毛孩日常
Baby-Kingdom
Edu-Kingdom
MediaLens
TapNow
Maxlytics
EchoMaker
EventVibe
FaceVibe
Mintinglabs
討論區
教育王國論壇列表
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
初中教育
中學交流
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
特殊教育
特殊教育
自閉寶寶
資優教育
智能評估
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
幼兒教育
小學
中學
特殊教育
海外升學
登入
註冊
註冊新用戶,開通自己的個人中心
國王課室
登錄
|
註冊
親子王國
|
教育王國
|
BK Milk
|
KMall
|
王國誌
|
環保教育基金
|
王國國情
用戶登入
用戶名稱:
密 碼:
登入
登記帳號
忘記密碼
關閉
安全驗證
安全提問(未設置請忽略)
母親的名字
爺爺的名字
父親出生的城市
你其中一位老師的名字
你個人計算機的型號
你最喜歡的餐館名稱
駕駛執照最後四位數字
討論區
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
中學交流
初中教育
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
特殊教育
特殊教育
資優教育
自閉寶寶
智能評估
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
聯絡管理員
我的中心
首頁
討論區
BK群組
幫助
排行榜
搜索
搜索
搜尋本版
討論區
用戶
教育王國
›
討論區
›
小學雜談
›
係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
查看:
1389
|
回覆:
4
go
係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
[複製鏈接]
jerrychan999999
私人傳訊
加為好友
jerrychan999999
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
07-6-28
國民生產力
0
附加生產力
0
貢獻生產力
0
註冊時間
06-3-29
閱讀權限
10
帖子
72
主題
15
精華
0
積分
72
UID
78228
洋房
洋房, 積分 72, 距離下一級還需 29 積分
72
1
#
發表於 07-6-5 14:25
|
只看該作者
係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
係咪睇下佢鐘唔鐘意才寫?
如果無呢封信......會唔會唔成功(叩門)?
返回頂部
amy625
私人傳訊
加為好友
amy625
當前離線
在線時間
324 小時
最後登錄
14-2-4
國民生產力
60
附加生產力
1093
貢獻生產力
0
註冊時間
06-11-11
閱讀權限
10
帖子
404
主題
12
精華
0
積分
1557
UID
110707
大宅
大宅, 積分 1557, 距離下一級還需 3444 積分
1557
2
#
發表於 07-6-5 23:03
|
只看該作者
Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
其實無這封信都唔係大問題,我姪仔舊年都叩門成功。
返回頂部
candyocean
私人傳訊
加為好友
candyocean
當前離線
在線時間
37 小時
最後登錄
09-11-12
國民生產力
26
附加生產力
0
貢獻生產力
0
註冊時間
06-6-27
閱讀權限
10
帖子
285
主題
1
精華
0
積分
311
UID
89326
複式洋房
複式洋房, 積分 311, 距離下一級還需 190 積分
311
3
#
發表於 07-6-6 09:35
|
只看該作者
Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
我仔仔讀的幼稚園, 校長會派通告給家長, 詢問我們是否要叩門信, 不過最多三封.
好多..好靚外貿出口歐美日品牌嬰兒童服裝,快Dclick入去[個人網頁]睇啦!!!
返回頂部
素兒
私人傳訊
加為好友
素兒
當前離線
在線時間
608 小時
最後登錄
22-5-5
國民生產力
50
附加生產力
3898
貢獻生產力
0
註冊時間
07-4-12
閱讀權限
10
帖子
511
主題
9
精華
0
積分
4459
UID
132791
大宅
大宅, 積分 4459, 距離下一級還需 542 積分
4459
4
#
發表於 07-6-6 12:14
|
只看該作者
Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
我諗係一間間幼稚園,但最重要係小朋友到時候既表現
返回頂部
991129
私人傳訊
加為好友
991129
當前離線
在線時間
607 小時
最後登錄
17-7-14
國民生產力
94
附加生產力
851
貢獻生產力
0
註冊時間
03-1-12
閱讀權限
10
帖子
1208
主題
39
精華
0
積分
2153
UID
6080
大宅
大宅, 積分 2153, 距離下一級還需 2848 積分
2153
5
#
發表於 07-6-6 12:23
|
只看該作者
Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
素兒 寫道:
我諗係一間間幼稚園,但最重要係小朋友到時候既表現
Agree, this is just for reference only.... :wink:
返回頂部
‹ 上一主題
|
下一主題
›
返回列表
熱門主題
US NEWS 公佈2027全球最佳大學排名,香港5校入前100名。
71
讀醫除咗要成績好,考醫科時大學有咩準則去揀醫科生?
67
QS公佈2027世界大學排名,香港5校入百強
21
最高瀏覽主題
喇沙插班
1021
想留喺香港讀大學,ALevel會否難度大啲?
882
如何補化學
805
尋找愛心學校
514
大坑真光插班一問
468
轉校至HTC
372
GMT+8, 26-6-22 21:53, Processed in 0.208023 second(s), 5 queries , Redis On.
搜尋本版
討論區
用戶
修改頭像
個人資料
積分
用戶組
隱私篩選
密碼安全
退出
積分 0, 距離下一級還需 積分