關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?
發新帖
查看: 1389|回覆: 4
go

係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難? [複製鏈接]

Rank: 2


72
1#
發表於 07-6-5 14:25 |只看該作者

係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?

係咪睇下佢鐘唔鐘意才寫?
如果無呢封信......會唔會唔成功(叩門)?

Rank: 5Rank: 5


1557
2#
發表於 07-6-5 23:03 |只看該作者

Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?

其實無這封信都唔係大問題,我姪仔舊年都叩門成功。

Rank: 3Rank: 3


311
3#
發表於 07-6-6 09:35 |只看該作者

Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?

我仔仔讀的幼稚園, 校長會派通告給家長, 詢問我們是否要叩門信, 不過最多三封.
好多..好靚外貿出口歐美日品牌嬰兒童服裝,快Dclick入去[個人網頁]睇啦!!!

Rank: 5Rank: 5


4459
4#
發表於 07-6-6 12:14 |只看該作者

Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?

我諗係一間間幼稚園,但最重要係小朋友到時候既表現

Rank: 5Rank: 5


2153
5#
發表於 07-6-6 12:23 |只看該作者

Re: 係咪叫幼稚園校長寫信去叩門好難?

素兒 寫道:
我諗係一間間幼稚園,但最重要係小朋友到時候既表現


Agree, this is just for reference only.... :wink:
‹ 上一主題|下一主題