關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題 ...
發新帖
查看: 1144|回覆: 6
go

有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題 [複製鏈接]

Rank: 2


30
1#
發表於 07-6-5 17:45 |只看該作者

有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題

Hi,

請幫忙!  入讀的機會大嗎?

Rank: 5Rank: 5


4017
2#
發表於 07-6-5 19:34 |只看該作者

Re: 有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題

I know they start to arrange interview this week.  Did you receive call ?

If you are from kindergarten, chance is high.   They request father & mother must attend the interview.

Rank: 3Rank: 3


217
3#
發表於 07-6-6 01:42 |只看該作者

Re: 有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題

Hello,

請問截止左申請未呀?  我都想幫我女叩門


Thanks a lot!

Rank: 2


73
4#
發表於 07-6-6 02:17 |只看該作者

Re: 有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題

請問有幾多人叩門呀?

Rank: 5Rank: 5


1735
5#
發表於 07-6-6 10:27 |只看該作者

Re: 有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題

請幫忙!!

Rank: 5Rank: 5


4017
6#
發表於 07-6-6 13:27 |只看該作者

Re: 有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題

我冇乜資料比大家.  我女已讀緊, 當年不用面試.
不過我聽聞今年己安排面試.  未叩好快d, 本星期面試啊!

今校長乃from 喇沙, 把喇沙的一套system搬埋過嚟.  極重視父母參予程度, 又要求讀課外書.  每年要開家長會, 會上比校長"鞭策"家長要督促子女.    我就好認同的,  一分耕云, 一分收穫.

Rank: 5Rank: 5


4017
7#
發表於 07-6-6 13:28 |只看該作者

Re: 有沒有人知聖羅撤小一叩阿門面試校長問什麽問題

我冇乜資料比大家.  我女已讀緊, 當年不用面試.
不過我聽聞今年己安排面試.  未叩好快d, 本星期面試啊!

今校長乃from 喇沙, 把喇沙的一套system搬埋過嚟.  極重視父母參予程度, 又要求讀課外書.  每年要開家長會, 會上比校長"鞭策"家長要督促子女.    我就好認同的,  一分耕云, 一分收穫.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖