關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問(大角咀天主教小學)好唔好?
查看: 6296|回覆: 37
go

請問(大角咀天主教小學)好唔好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1162
1#
發表於 06-8-28 13:50 |只看該作者

請問(大角咀天主教小學)好唔好?

請問(大角咀天主教小學)好唔好?是Band幾?

Rank: 5Rank: 5


4799
2#
發表於 06-8-28 14:30 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Asu,

你指邊間? 新校定舊校? 我小朋友係新校(即係海帆道)讀緊.

Rank: 5Rank: 5


1162
3#
發表於 06-8-28 16:39 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

我想知是新校(即係海帆道)大角咀天主教小學這間,妳覺得好嗎?Band what?易入嗎?畢業的學生中學派那間多?

Rank: 5Rank: 5


4799
4#
發表於 06-8-28 17:13 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Asu,

我小朋友今年升3年級了, 佢讀咗2年好開心, 老師, 校長好好, 對小朋友好有愛心, 佢地教育理念好好. 同埋最吸引我係開放校園, 學校好歡迎家長進入校園, 我地早上可以同小朋友行遍校園每個角落, 又可以同老師, 校長傾下計, 再聽埋早會, 大家係教小朋友方面可以好一致.

至於學校係band幾, 我只聽學校透露過係全港系統性評估, 同學們都考得幾好. 而升中你可以click入下面學校網址就可以睇到.

大角咀天主教小學(海帆道)

Rank: 3Rank: 3


266
5#
發表於 06-8-28 17:24 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Bowiema:
學校在早上可以比家長入去, 都幾好喎.
請問佢地的課程深唔深架.
在他們的網頁, 找不到升中派位的成績.

Rank: 5Rank: 5


4799
6#
發表於 06-8-28 17:32 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

onsf,

係呀, 我好鍾意就係呢樣野, 因為我係比較緊張既mummy, 好想知道仔仔多d野, 又好鍾意攞view cam, 相機影低佢既野. 同埋校長講過, 家長有問題一定要打電話佢學校搵老師, 今日既問題要今日解決, 唔好留待明天, 因為明天又有明天既問題. 2年來, 我打去搵老師, 老師一係即時聽 or 即日覆番電話. 仲試過早上上課時間打去, 留咗message, 估唔到, 老師lunch time就覆我了.

入去學校網址, 應該有個pop up window彈出來ga, 你係咪block咗pop up window呢?

Rank: 1


20
7#
發表於 06-8-29 13:48 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Bowiema,
我想問收唔收今年小四插班生,
因抽到"房協"油嫲地樓.
好心急想知?   

Rank: 5Rank: 5


4799
8#
發表於 06-8-29 14:04 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

BBblythe,

插班生會收, 不過好似6月尾時巳考晒插班試了, 好似都係得1-3個位. 不過你可以打去學校再問下. 記住係海帆道果間.

Rank: 1


20
9#
發表於 06-8-30 10:23 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Bowiema,

THANK YOU!
咁下學期先轉的話,又會否收.幾時會考試??
舊校又有無位入插班呢?
  

Rank: 4


653
10#
發表於 06-8-30 10:32 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

各位海帆道家長:
我囡囡今年升小一,請問海帆道嗰間多唔多新移民學生讀一班大約有幾多人係呢?可唔可以下學期轉入此校讀?
del

Rank: 1


20
11#
發表於 06-8-30 10:34 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Bowiema,
唔記得問大角咀天主教小學(海帆道)
有無校車會經"油嫲地警處"附近上落,
收費如何??   

Rank: 5Rank: 5


4799
12#
發表於 06-8-30 11:10 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

BBblythe,
油麻地驚署附近係有校車ga, 我估大概$300度, but not sure.

mercury16,
新移民學生, 每間津校都會有, 不過我唔覺好多, d小朋友都幾乖. 一班大約37-38人左右. 下學期插班, 你要打去問下學校問下.

Rank: 3Rank: 3


266
13#
發表於 06-8-30 17:23 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Bowiema:
唔該晒你. 我找到升中資料啦.
但我想知佢地程度深嗎?

Rank: 5Rank: 5


4799
14#
發表於 06-8-30 17:26 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

onsf,

佢地都唔係淺ga, 我自己比較過其他出名d既學校既test papers. 仲有佢地係全年4測2考.

Rank: 1


27
15#
發表於 06-8-30 17:31 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Boeiema :

本人上網看過這間學校都很喜歡,現有一事請問是不是用普通話教學?因為很多小學已用普通教學.

因本人看見你們這樣說來年都想囝囝入讀這校.         
                                                  

Rank: 5Rank: 5


4799
16#
發表於 06-8-30 17:50 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

peggypang71,

普通話教學, 學校暫未有落實日期, 不過校長提過如果實行, 都會高年級先. 因為佢覺得小一一開始, 小朋友巳經要習慣小學生活, 同埋小朋友來自唔同既幼稚園, 程度都會有所唔同, 怕佢地一開始就對學習失去興趣, 所以實行都會由高年級做起先.

Rank: 6Rank: 6


6819
17#
發表於 07-6-1 11:58 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

Bowiema

可否幫我打聽一下是否有位余文清老師在學校任教呀

Rank: 5Rank: 5


3824
18#
發表於 07-6-4 09:41 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

IanIan,
我代bowiema答你勒,係有余文淸老係度任教架!

IanIan 寫道:
Bowiema

可否幫我打聽一下是否有位余文清老師在學校任教呀

Rank: 5Rank: 5


1074
19#
發表於 07-6-4 11:37 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

她是我個仔班主任, 她非常好!!!  做咩咁問?
IanIan 寫道:
Bowiema

可否幫我打聽一下是否有位余文清老師在學校任教呀
click比小朋友睇-->親子音樂導賞 - 彼德與狼維維:new born 7.38lbs;6/OCT/07 33lbs 哥哥 : 6/OCT 55lbs

Rank: 6Rank: 6


6819
20#
發表於 07-6-4 11:53 |只看該作者

Re: 請問(大角咀天主教小學)好唔好?

LOOLOO & sandyaloha

余老師係我中學同學,自從我唔見左手機後就同佢失去聯絡,我係YAHOO上搜索到係大角咀天主教小學任教,但我怕係同名但唔同人呀!你地會唔會有余老師的照片可以給我睇睇,我好想同佢相認番呀!可以幫下我嗎?  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖