關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 九龍塘區小學(41校網)
發新帖
查看: 3043|回覆: 8
go

九龍塘區小學(41校網) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1298
1#
發表於 07-5-31 14:06 |只看該作者

九龍塘區小學(41校網)

今年年尾要揀學校啦, 41網除
:idea:

Rank: 5Rank: 5


1889
2#
發表於 07-5-31 14:34 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

第一輪有幾十個額, 派哂世襲個班先(母親/家姐曾就讀)就到20分分個d, 機會都好大.

Rank: 5Rank: 5


1298
3#
發表於 07-5-31 15:20 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

baekdoosan,

If I fail in first round, 咁同校網既機會又大唔大? Thanks.
:idea:

Rank: 5Rank: 5


1889
4#
發表於 07-5-31 15:36 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

如果第一輪衰左... 咁以後的機會就細得多了... 還是報多幾間私校做後備吧...

Rank: 3Rank: 3


477
5#
發表於 07-5-31 15:48 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

[quote]
一休 寫道:
今年年尾要揀學校啦, 41網除

Rank: 5Rank: 5


1298
6#
發表於 07-6-4 11:43 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

私校有咩好既選擇呀? 唔一定要41網, thanks.
:idea:

Rank: 5Rank: 5


1298
7#
發表於 07-6-7 11:52 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

Anu mom can help me?
:idea:

Rank: 4


590
8#
發表於 07-6-7 12:00 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

點解你唔考慮下聖家?我有個堂妹,聖家畢業,但佢唔係讀港大,中大/科大,而係直接考入美國的Stanford,仲讀到Master畢業添,e+嫁左個麻省理工的博士     
所以,聖家呢間學校比我的印象都好好。

Rank: 3Rank: 3


444
9#
發表於 07-6-7 18:38 |只看該作者

Re: 九龍塘區小學(41校網)

我哋本身唔係住41綱,我替個女報左德望、聖方濟各、九龍塘小學、德雅,當中德望收左我個女(心目中嘅首選),我自己心目中有個堅持就係要個女讀天主教学校,如果有20分,第一輪,聖家、聖羅撒一定入到,我當時諗私校和聖家、聖羅撒揀,我會選私校,倒不如梀一間自己最鐘意,係st mary 和 maryknoll選,揀左maryknoll因為位多D,當時諗抽唔到就會讀德望,最後多得主佑而入到mcs。
如果用20分去抽唔一定得,一定要有私校back up,第一輪唔得,靠第二輪更加難,41綱除左真正住係到,借地址真係很多,大部分女仔都係揀mcs。
不過當時我成日同個女講,天主自有安排,佢覺得你適合讀邊間,就會派果間比你。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖