關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問p1 profile應用英文抑或中文做?
發新帖
查看: 522|回覆: 2
go

請問p1 profile應用英文抑或中文做? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


127
1#
發表於 07-6-10 17:56 |只看該作者

請問p1 profile應用英文抑或中文做?

如題

Rank: 4


565
2#
發表於 07-6-10 18:51 |只看該作者

Re: 請問p1 profile應用英文抑或中文做?

I did mine in English and Chinese (some parts in English and some parts in Chinese).

Rank: 5Rank: 5


3327
3#
發表於 07-6-10 19:44 |只看該作者

Re: 請問p1 profile應用英文抑或中文做?

我自己覺得如果考果間係英文小學咁交英文profile就會好d, 如果係中文小學就交中文都無問題.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖