關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??
發新帖
查看: 1640|回覆: 9
go

約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀?? [複製鏈接]

Rank: 2


73
1#
發表於 07-6-3 20:41 |只看該作者

約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

統計下:

你地小朋友派第幾志願, 係邊間校 ?   

Rank: 2


57
2#
發表於 07-6-11 11:59 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

mahazu

My son was luckily accepted by DBSPD.  He is in class U3B2.

Yours?   

Rank: 2


57
3#
發表於 07-6-11 12:06 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

Any parents here?

York's parents seem quite quiet comparing with other kindergaten, right?

Just let us express much more, OK?

Rank: 3Rank: 3


290
4#
發表於 07-6-11 14:27 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

HI
入黎八下,我個女U3A,派位唔理想所以冇註冊,現只有崇真做後備,另外已四圍叩門,睇下得唔得!


Rank: 4


848
5#
發表於 07-6-11 14:41 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

hihi 小兒讀U3B,派位運氣就冇啦,派左羅裕積,好彩有私校收,而家讀SFA

Rank: 2


67
6#
發表於 07-6-11 15:29 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

U3C2,
la salle, 夠運。

Rank: 2


57
7#
發表於 07-6-11 15:46 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

各位家長,

你們小朋友會要求寫紀念冊嗎?

Rank: 2


67
8#
發表於 07-6-11 15:50 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

梗會啦!

Rank: 4


848
9#
發表於 07-6-11 16:01 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??

恭喜晒     

我個仔就冇要求寫紀念冊,因為佢根本唔知係D咩 ,但我禽日先同阿仔回紀念冊俾同學仔,佢都唔知係咩,初初仲亂咁畫,搞到我要同佢擦餐飽

Rank: 1


4
10#
發表於 07-6-11 21:14 |只看該作者

Re: 約克家長! 你地小朋友入左邊間小學呀??



Hi Everybody:

What is  Lok Sin Tong????  The poor girl... this school is not on the list.  

Why can it be like this???
    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖