關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我想放大頭相.....?
發新帖
查看: 374|回覆: 0
go

我想放大頭相.....? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2039
1#
發表於 07-6-11 21:27 |只看該作者

我想放大頭相.....?

各位朋友,
本人想好似仔地咁,放我的小朋友大頭相上去,但我已經宿細了150x150 ,點解會唔得??:
出現以下:???
Errors occured::
5.PSF
==>mimeException
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖