關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!
查看: 16815|回覆: 32
go

有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!! [複製鏈接]

Rank: 2


75
1#
發表於 07-6-2 18:04 |只看該作者

有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

我個囡囡派唔到頭三志願......派0左去鴨利洲聖伯多祿天主教小學呀.  本人唔多清楚呢間學校,唔知好唔好.........不過去睇過校舍就好細好舊......有無家長可給我意見?????       
PRI PRI 孖媽

Rank: 5Rank: 5


1757
2#
發表於 07-6-2 18:30 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

你三甲點排呀?
你可以試下去海怡寶血攞表,我果介都有朋友派0左去鴨利洲聖伯多祿天主教小學,後來到處取表,最後寶血收左,所以你都唔駛太驚。

Rank: 2


75
3#
發表於 07-6-2 19:23 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

我只係記得第一志願係揀田灣始南, 第二係南區官立,第三我已經唔記得,因為心目中只想入呢兩間.已再去始南
PRI PRI 孖媽

Rank: 5Rank: 5


1757
4#
發表於 07-6-2 20:52 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

你咁熱的放這個位置,真係好危,不過我估你第一輪都係投田始,你去博下啦!你誠意搭夠,機會點都會大過一d衹選一輪的。
聖彼得我都唔知好唔好呀!
多人升?係咪d同學仔住果區呀?

Rank: 2


75
5#
發表於 07-6-3 23:04 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

知唔知中西區邊間好??? 我都想照去試叩門!  因為實在擔心田始唔收........     
PRI PRI 孖媽

Rank: 2


75
6#
發表於 07-6-4 23:18 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

有無家長可幫忙給意見??????都唔知叩門邊間好, 定魚yung殺網?????好傍惶..........
PRI PRI 孖媽

Rank: 3Rank: 3


375
7#
發表於 07-6-4 23:20 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

不是培德都幾好嗎? 是區內名校?

Rank: 2


75
8#
發表於 07-6-4 23:57 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

我真的不熟這區那間好那間不好........可否給多些意見????我唸住會去埋中西區叩門, 請問那間好????
PRI PRI 孖媽

Rank: 5Rank: 5


1011
9#
發表於 07-6-5 09:35 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

孖媽,
聖彼得都ok,到南區約四百幾校車費,但校舍不是都係細又舊嗎?而且唔會轉全日制,咁你有冇中西區地址?
或者係南區讀一年先轉.
我朋友去年都係第一志願係田始, 第二南官,還說冇田始唔讀書!(年年都識有人講呢句 和多數咁填)結果派了鴨脷洲聖伯多x,之後四圍找學校.兩間始南、培德、寶血唔收,得街坊、東邨聖伯多x收,最後去了東邨聖伯多x讀,今年田始有位插班,但她不轉,因為讀得幾好.

鴨x洲聖x多祿雖然係麻麻但唔細(5000平方米)架,未同田始(5300平方米)差不多咁大.

Rank: 5Rank: 5


1992
10#
發表於 07-6-5 11:33 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

不過,聖彼得在中西區都好多人報,要叩門都唔容易。

Rank: 4


810
11#
發表於 07-6-5 22:36 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

南區聖伯多x真係咁差mair?  

南區有3間聖伯多x, 請問bin間校風較好? 我唔想仔仔讀得咁辛苦, 南區有bin間小學校風好又唔多homework ga?

Rank: 3Rank: 3


409
12#
發表於 07-6-6 00:33 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

聖彼得當然在此topic 內提過既學校中最好既, 但好多人爭, 如果要唔多功課及輕鬆 d 既唔想程度咁深, 就一定係 "海怡寶血", 其實以前 "倍德" 都唔錯, 但哩幾年就差左, 我姨甥女(都係叻女一族)以前係倍德讀, 就係因為間學校而家不及以前, 所以升中時選左聖心, 成功入左.

南區聖伯多祿小學只有二間, 第三間係中學, 聽d家長講二間 "聖伯多祿" 好似 "倍德" 咁, 大不如前, 反而 "田灣始南" 及 "南區官立" 就多左家長選擇了, 聽聞 "田灣始南" 好深, 但如果小朋友應付得到, 哩間當然係首選, 其實你如果 2 part 都選 "田灣始南" 在首位, 叩門都著數d.

南區好學校見少買少了, 所以好多家長都選出面區既學校, 好似我咁, 我住香港仔, 但仔仔就係灣仔讀書.


Rank: 5Rank: 5


1011
13#
發表於 07-6-6 08:39 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

'培德'中學部就不及以前,
比較差D的學生先入'培德'書院!
小學部幾好架!近幾年還改進了不少,唔信可以問培德小學的家長攞視學報告看看!
聖心書院係band1英中,是不是不好架?

南區聖伯多x小學有三間,
1,鴨脷洲-鴨脷洲聖伯多x天主教小學
2,利東邨-聖伯多x天主教小學
3,石排灣-香港仔聖伯多x天主教小學
鴨脷洲,只係少人讀.
利東邨,係校風差咗,但程度OK架.
石排灣,好多人首選,怎樣大不如前呢!

田始程度不是太深,我知用什麼書,對比來說反而南官深些.

你出咗區外讀看來不太留意南區小學.
南區下學年男仔升中全南區得返一間津貼band1,女仔就多些選擇,在這情況下,出區外讀係好,我也好明白!,但唔代表南區小學差,而且也不是人人有能力負擔到小朋友出區外讀.

還有'聖彼得',識人讀緊,程度跟聖伯多x差不多,但派位好些.

carcar123 寫道:
聖彼得當然在此topic 內提過既學校中最好既, 但好多人爭, 如果要唔多功課及輕鬆 d 既唔想程度咁深, 就一定係 "海怡寶血", 其實以前 "倍德" 都唔錯, 但哩幾年就差左, 我姨甥女(都係叻女一族)以前係倍德讀, 就係因為間學校而家不及以前, 所以升中時選左聖心, 成功入左.

南區聖伯多祿小學只有二間, 第三間係中學, 聽d家長講二間 "聖伯多祿" 好似 "倍德" 咁, 大不如前, 反而 "田灣始南" 及 "南區官立" 就多左家長選擇了, 聽聞 "田灣始南" 好深, 但如果小朋友應付得到, 哩間當然係首選, 其實你如果 2 part 都選 "田灣始南" 在首位, 叩門都著數d.

南區好學校見少買少了, 所以好多家長都選出面區既學校, 好似我咁, 我住香港仔, 但仔仔就係灣仔讀書.


Rank: 5Rank: 5


1757
14#
發表於 07-6-6 13:30 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

carcar123
有朋友仔仔讀海怡寶血,功課一般多, 程度都唔係淺,應該深過聖記(因為本英文教科書),但時常有評估,都幾忙下。

Rank: 5Rank: 5


1757
15#
發表於 07-6-6 13:31 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

Rank: 3Rank: 3


409
16#
發表於 07-6-7 00:00 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

聖心書院當然係好啦, 唔係我姨甥點會選佢呢!

另外你所講既 "鴨脷洲聖伯多祿小學" 乜唔係就是 "石排灣果間聖伯多祿小學" 咩? 因為我另外有一個姨甥仔以前係東邨聖伯多祿讀, 佢話哩間原本係香港仔石排灣果間, 但石排灣果間要拆卸, 所以搬左去利東邨, 不過姨甥仔現已大學畢業出黎工作, 如果真係唔係同一間, 會唔會係姨甥仔小學畢業後既另一件事呢? 我都想了解下. 可以 click hereherehere 睇睇.

另外佢媽媽話以前香港仔果間中學係南區係數一數二嫁, 但而家比以前無咁好, 當然, 爛船都有三分釘, 而且佢唔係爛船, 正如你所講, 佢根本都唔係差, 我意思係相比以前既聖伯多祿就差好遠, 點解會咁講"比以前既聖伯多祿就差好遠", 另一原因係以前我中學既 miss 後黎左香港仔果間中學教, 跟住就移左民, 係佢同我講嫁. 而且選小學都會諗埋中學時的派位, 點解會多左人選 "田灣始南" 同 "南官", 其一唔係哩兩間比其他超班, 而係到左中學派位時哩兩間會派得幾好.


raccoon_dog 寫道:
'培德'中學部就不及以前,
比較差D的學生先入'培德'書院!
小學部幾好架!近幾年還改進了不少,唔信可以問培德小學的家長攞視學報告看看!
聖心書院係band1英中,是不是不好架?

南區聖伯多x小學有三間,
1,鴨脷洲-鴨脷洲聖伯多x天主教小學
2,利東邨-聖伯多x天主教小學
3,石排灣-香港仔聖伯多x天主教小學
鴨脷洲,只係少人讀.
利東邨,係校風差咗,但程度OK架.
石排灣,好多人首選,怎樣大不如前呢!

田始程度不是太深,我知用什麼書,對比來說反而南官深些.

你出咗區外讀看來不太留意南區小學.
南區下學年男仔升中全南區得返一間津貼band1,女仔就多些選擇,在這情況下,出區外讀係好,我也好明白!,但唔代表南區小學差,而且也不是人人有能力負擔到小朋友出區外讀.

還有'聖彼得',識人讀緊,程度跟聖伯多x差不多,但派位好些.

[quote]
carcar123 寫道:
聖彼得當然在此topic 內提過既學校中最好既, 但好多人爭, 如果要唔多功課及輕鬆 d 既唔想程度咁深, 就一定係 "海怡寶血", 其實以前 "倍德" 都唔錯, 但哩幾年就差左, 我姨甥女(都係叻女一族)以前係倍德讀, 就係因為間學校而家不及以前, 所以升中時選左聖心, 成功入左.

南區聖伯多祿小學只有二間, 第三間係中學, 聽d家長講二間 "聖伯多祿" 好似 "倍德" 咁, 大不如前, 反而 "田灣始南" 及 "南區官立" 就多左家長選擇了, 聽聞 "田灣始南" 好深, 但如果小朋友應付得到, 哩間當然係首選, 其實你如果 2 part 都選 "田灣始南" 在首位, 叩門都著數d.

南區好學校見少買少了, 所以好多家長都選出面區既學校, 好似我咁, 我住香港仔, 但仔仔就係灣仔讀書.


[/quote]

Rank: 3Rank: 3


409
17#
發表於 07-6-7 00:12 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

因為我仔仔幼稚園同學(1年級)既媽咪, 同我大伯果仔(6年級)既媽咪都話淺喎?? 但佢兩個並唔係叻到會飛既, 我意思係...佢地唔係因為太叻而覺得淺.

wwyee 寫道:
carcar123
有朋友仔仔讀海怡寶血,功課一般多, 程度都唔係淺,應該深過聖記(因為本英文教科書),但時常有評估,都幾忙下。

Rank: 5Rank: 5


1011
18#
發表於 07-6-7 08:47 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

carcar123,
你係啱,但早兩年利東邨個間轉全日制,上午校留在利東邨,下午校又搬返去石排灣,改名香港仔聖伯多x天主教小學,
當年還收晒黄竹x天主教小學所有結校生,攪到校風差晒!
但間校係新校和大,所以幾多人選!
http://embhsc.hkedcity.net/primary/

聖伯多x中學係差咗,連小學部的老師都叫唔好選!

田始派位叻人、多才多藝未好攞,其他......如果超班就唔會咁多人轉校,間校係好,但中學校網太差了,尤其男生,又冇聯繫中學.

南官因為有聯繫中學,每年都有唔少人入x皇、庇理x士......,係A、B班都好大機會入,真係超班!

而聖伯多x、培德、寶血,有唔少同會或其他中學俾信,由小學選學生去面試,所以升中派位一D都唔差架!

Rank: 2


75
19#
發表於 07-6-7 14:16 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

好多謝各位家長0既寶貴意見, 不過我有0的奇怪, 因為前日我去0左培德叩門, 點知佢直頭叫我第日攞埋張小一註冊証比佢地, 佢地話一定收......所以第日我即刻去番鴨利洲聖伯多祿攞番張証然後去培德登記, 佢地真係收0左, 但好奇怪的是, 點解佢地唔駛見個小朋友,又唔駛睇0下0的成績表0甘先呢??????????
另外, 0尋日都同囡囡去0左置富始南interview, 今日會去田灣始南interview!  希望其中一間會成功0拉!!!!!!!!!!仲有我都有去般咸道官立,南區官立 同 聖安多尼遞晒0的資料, 睇0下佢地會唔會比機會約見~
如果兩間始南都唔收, 0甘係咪培德好呀??????????
PRI PRI 孖媽

Rank: 3Rank: 3


314
20#
發表於 07-6-7 14:58 |只看該作者

Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!

Dear carcar and all mums,

Do you have any ideas about St. Stephen's Girls' Primary School ? I've heard that the school is good in moral and personal development with no pressure. But, I am not sure if the standard, especially in P.1 and P.2 is relative low? Please advise!

Many thanks!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖