- 在線時間
- 42 小時
- 最後登錄
- 08-5-27
- 國民生產力
- 48
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 361
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 409
- UID
- 51415
 
|
Re: 有無香港仔南區家長可給意見???急!!!!!!
聖心書院當然係好啦, 唔係我姨甥點會選佢呢!
另外你所講既 "鴨脷洲聖伯多祿小學" 乜唔係就是 "石排灣果間聖伯多祿小學" 咩? 因為我另外有一個姨甥仔以前係東邨聖伯多祿讀, 佢話哩間原本係香港仔石排灣果間, 但石排灣果間要拆卸, 所以搬左去利東邨, 不過姨甥仔現已大學畢業出黎工作, 如果真係唔係同一間, 會唔會係姨甥仔小學畢業後既另一件事呢? 我都想了解下. 可以 click here 及 here 或 here 睇睇.
另外佢媽媽話以前香港仔果間中學係南區係數一數二嫁, 但而家比以前無咁好, 當然, 爛船都有三分釘, 而且佢唔係爛船, 正如你所講, 佢根本都唔係差, 我意思係相比以前既聖伯多祿就差好遠, 點解會咁講"比以前既聖伯多祿就差好遠", 另一原因係以前我中學既 miss 後黎左香港仔果間中學教, 跟住就移左民, 係佢同我講嫁. 而且選小學都會諗埋中學時的派位, 點解會多左人選 "田灣始南" 同 "南官", 其一唔係哩兩間比其他超班, 而係到左中學派位時哩兩間會派得幾好.
raccoon_dog 寫道:
'培德'中學部就不及以前,
比較差D的學生先入'培德'書院!
小學部幾好架!近幾年還改進了不少,唔信可以問培德小學的家長攞視學報告看看!
聖心書院係band1英中,是不是不好架?
南區聖伯多x小學有三間,
1,鴨脷洲-鴨脷洲聖伯多x天主教小學
2,利東邨-聖伯多x天主教小學
3,石排灣-香港仔聖伯多x天主教小學
鴨脷洲,只係少人讀.
利東邨,係校風差咗,但程度OK架.
石排灣,好多人首選,怎樣大不如前呢!
田始程度不是太深,我知用什麼書,對比來說反而南官深些.
你出咗區外讀看來不太留意南區小學.
南區下學年男仔升中全南區得返一間津貼band1,女仔就多些選擇,在這情況下,出區外讀係好,我也好明白!,但唔代表南區小學差,而且也不是人人有能力負擔到小朋友出區外讀.
還有'聖彼得',識人讀緊,程度跟聖伯多x差不多,但派位好些.
[quote]
carcar123 寫道:
聖彼得當然在此topic 內提過既學校中最好既, 但好多人爭, 如果要唔多功課及輕鬆 d 既唔想程度咁深, 就一定係 "海怡寶血", 其實以前 "倍德" 都唔錯, 但哩幾年就差左, 我姨甥女(都係叻女一族)以前係倍德讀, 就係因為間學校而家不及以前, 所以升中時選左聖心, 成功入左.
南區聖伯多祿小學只有二間, 第三間係中學, 聽d家長講二間 "聖伯多祿" 好似 "倍德" 咁, 大不如前, 反而 "田灣始南" 及 "南區官立" 就多左家長選擇了, 聽聞 "田灣始南" 好深, 但如果小朋友應付得到, 哩間當然係首選, 其實你如果 2 part 都選 "田灣始南" 在首位, 叩門都著數d.
南區好學校見少買少了, 所以好多家長都選出面區既學校, 好似我咁, 我住香港仔, 但仔仔就係灣仔讀書.
[/quote] |
|