關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學 ...
發新帖
查看: 2667|回覆: 15
go

急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學 [複製鏈接]

Rank: 2


76
1#
發表於 07-6-9 19:23 |只看該作者

急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

這問陳守仁學校的程度怎樣?
面試會考甚麼?
如果陳守仁的老師問點解揀這間學校,應該點答好?派唔派到理想中學.
另外,想問聖瑪加利男女英文程度深唔深?
Thanks!

  
  

Rank: 2


78
2#
發表於 07-6-9 23:25 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

已修改,請看10/June/07
我係尊頭,唔係豬頭!</b>

Rank: 5Rank: 5


1963
3#
發表於 07-6-10 03:17 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

,,,

Rank: 1


7
4#
發表於 07-6-10 10:09 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

陳守仁收咗你小朋先至再啉啦!年年呢段時間都係咁,正所謂人揀你,你揀人,要用平常心面對!

Rank: 5Rank: 5


4494
5#
發表於 07-6-10 12:06 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

陳守仁係多人apply,因佢學費平1200/m,又係保良局辨學,但聖瑪加利係比較新,同陳守仁比,無甘多人識, 我個街坊小朋友係讀陳守仁,對佢comment很好,陳守仁d老師多係外國留完學,街坊話ok!但我公司外國留完學番來d英文都好港音.
聖瑪加利男女d老師係abc,但學費今已+到$2500,會每年+少少$100,貴過陳守仁好多,但comment唔錯.
兩間都全英語教學,math, art, pe..... 聖瑪加利連宗教都係英文,兩間聽聞中文無其中文小學好,係必然!兩間都讀得開心.


5432
6#
發表於 07-6-10 13:29 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


76
7#
發表於 07-6-10 14:10 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

Dear miffy:
         真是非常感激你的資料!!!
但我想問如果家長英文不太好,但小朋友的英文同普通話都好.唔知有冇機會? 因為在第二輪面試要家長架嘛!唔知會唔會影響到佢.Thanks!
miffy 寫道:
我個blog整理了這兩間小學的資料, 有興趣可睇下。

click

Rank: 2


76
8#
發表於 07-6-10 14:35 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

Thanks!

Rank: 2


76
9#
發表於 07-6-10 14:36 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

Thanks!

Rank: 2


78
10#
發表於 07-6-10 19:51 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

我的小朋友將入讀陳守仁(07/08年度),我只知道英文程度要好高先收。面試會考甚麼,你可在BK搜尋陳守仁interview就知,我廢事打字。他們只會in小朋友唔會in家長。但在2nd in 時,會有十多位小朋友和家長一起在一間課室等候,而在場中的老師會給約5分鐘小朋友和家長一起討論一些東西(如一幅印有很多小朋友在公園中玩的圖片),到時在場有兩位老師一起觀察小朋友和家長的對話。其中一位老師會站在家長旁一兩分鐘,仲會彎低身聽。小心! 請用英語對話!五分鐘後小朋友便會被帶到另一課室再面試,家長留在原位等。約20分鐘左右小朋友回來便可回家。
St.Ma.我唔清楚,幫唔到手。

我係尊頭,唔係豬頭!</b>

Rank: 5Rank: 5


1379
11#
發表於 07-6-10 20:21 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學


我識一位家長,佢程度都只係小五,但佢三個細路都係陳守仁讀,我相信家長英文程度唔係咁重要.
而有一張面試時要家長填d問卷,我全部都係填中文,因為我d英文係有限公司,費事寫錯仲淤,但都收咗做正選,我諗都係睇家長同學校d理念同唔同,對學校期望,家長又有幾合作姐.

Rank: 2


76
12#
發表於 07-6-10 20:38 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

咁!期望我知寫咩! 但理念寫咩好?
真是萬二分感謝! :  :

Rank: 2


78
13#
發表於 07-6-10 22:23 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

CHUCHU 寫道:

我識一位家長,佢程度都只係小五,但佢三個細路都係陳守仁讀,我相信家長英文程度唔係咁重要.
而有一張面試時要家長填d問卷,我全部都係填中文,因為我d英文係有限公司,費事寫錯仲淤,但都收咗做正選,我諗都係睇家長同學校d理念同唔同,對學校期望,家長又有幾合作姐.

我2006年11月 interview 時是不用填問卷的。在當時我用英文和女溝通,因為老師每個人都巡一陣。其實日常英語都不是太難學,都不需很高學歷。我好想知你識的朋友是幾時考陳守仁的呢!
我係尊頭,唔係豬頭!</b>

Rank: 5Rank: 5


4494
14#
發表於 07-6-11 10:52 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

街坊個女p3,當年係普通話interview入了陳守仁,當年有英文or普通話interview選擇.

Rank: 2


76
15#
發表於 07-6-11 20:32 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

其實不是我的朋友,是這個Blog的家長寫給我的

Rank: 5Rank: 5


1379
16#
發表於 07-6-12 19:40 |只看該作者

Re: 急! 急! 請問陳守仁和聖瑪加利男女中小學

我有d朋友舊年interview 陳守仁,今年讀小一,呀媽都係講廣東話見都收咗呀,我覺得父母係米英語叻唔重要囉,而且陳守仁d家長大部份都好樸素. 我成日都同人講,唔好因為自己英文唔好就以為唔得,未必呢!

bricks,

個位家長係小四架啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖