關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?
查看: 2219|回覆: 20
go

有無人派小一去左軒尼詩上午校呢? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2920
1#
發表於 07-6-5 17:04 |只看該作者

有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

如題   
Macus Ma Ma

Rank: 5Rank: 5


2920
2#
發表於 07-6-5 17:48 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

up??
Macus Ma Ma

Rank: 3Rank: 3


452
3#
發表於 07-6-5 18:24 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

我女同學跨區派左~
http://i27.photobucket.com/albums/c151/wcchan1027/BD_PARTY

Rank: 3Rank: 3


349
4#
發表於 07-6-6 01:36 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

有無同學仔?

仔仔幼稚園好多去了下午校, 未識有人派上午校, 而家等緊佢地叩門入上午

Rank: 5Rank: 5


2920
5#
發表於 07-6-6 12:33 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

Then, what about your son?  
Macus Ma Ma

Rank: 2


40
6#
發表於 07-6-6 13:15 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

我仔仔是派到上午校,昨天拿資料派到
1H,有沒有同班的同學.?   
一年之計,莫如樹穀.十年之計,莫如樹木.終身之計,莫如樹人.一樹一穫者穀也,一樹十穫者木也,一樹百穫者人也.

Rank: 5Rank: 5


2920
7#
發表於 07-6-6 17:48 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

Mine one is 1P....Will you join the 義工?
Macus Ma Ma

Rank: 3Rank: 3


349
8#
發表於 07-6-8 00:29 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

IFIF

仔仔都係1H班呀, 你好!

Rank: 3Rank: 3


349
9#
發表於 07-6-8 00:30 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

Macusmama

我會join SAT的義工

Rank: 2


33
10#
發表於 07-6-8 16:02 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

我同你一樣(1H),不果我唔可以做義工,你幾時去買校服?我會8月中先去買及影証件相。

Rank: 3Rank: 3


349
11#
發表於 07-6-9 00:55 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

我都打算8月先去做校服, 你會去邊間呢?

witsang 寫道:
我同你一樣(1H),不果我唔可以做義工,你幾時去買校服?我會8月中先去買及影証件相。

Rank: 2


40
12#
發表於 07-6-9 15:01 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

HI:您好,
我都是8 月做校服,你們會夏季.冬季一起做,
還是先做夏季的?
一年之計,莫如樹穀.十年之計,莫如樹木.終身之計,莫如樹人.一樹一穫者穀也,一樹十穫者木也,一樹百穫者人也.


595
13#
發表於 07-6-9 19:04 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


40
14#
發表於 07-6-9 20:54 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

heima 寫道:
IFIF

仔仔都係1H班呀, 你好!


heima, hi您好,好高兴我地有同学仔在bk
你仔仔是否坐校車,我都無時间做義工.
一年之計,莫如樹穀.十年之計,莫如樹木.終身之計,莫如樹人.一樹一穫者穀也,一樹十穫者木也,一樹百穫者人也.

Rank: 2


33
15#
發表於 07-6-11 00:26 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

係wow!我都未諗做冬季還是夏季, .........好啦!就一齊做啦!運動衫做一套,裙就2套啦!  
會係學校門口派傳單個間(哈哈!因為有9折)   

Rank: 3Rank: 3


262
16#
發表於 07-6-11 18:44 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

請問你們是否住灣仔區,因為軒尼詩小係我既心水﹐如果住灣仔區是否多數攪珠係軒尼詩小呢? 請多多指教

Rank: 3Rank: 3


349
17#
發表於 07-6-11 23:40 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

買校章, 係唔係做完校服, 自己聯上去? 要買多少個呢?



witsang 寫道:
係wow!我都未諗做冬季還是夏季, .........好啦!就一齊做啦!運動衫做一套,裙就2套啦!  
會係學校門口派傳單個間(哈哈!因為有9折)   

Rank: 2


33
18#
發表於 07-6-12 11:32 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

我都有這疑問!所以我致電查詢了!如你自已造校服,就要買校章縫上去,如果在某商鋪買則不用,因為它已有校章(包括運動衫、外套)唉!你可放心啦!!!

Rank: 5Rank: 5


1083
19#
發表於 07-6-12 15:23 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

IFIF and other parents,
Would you mind share your choices sequences with us here?  We are interested in this school as well and I found not much people talking about net 12 here.......

Please help....

Rank: 3Rank: 3


349
20#
發表於 07-6-13 00:17 |只看該作者

Re: 有無人派小一去左軒尼詩上午校呢?

witsang

thank you

witsang 寫道:
我都有這疑問!所以我致電查詢了!如你自已造校服,就要買校章縫上去,如果在某商鋪買則不用,因為它已有校章(包括運動衫、外套)唉!你可放心啦!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖