關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一地址,婆孫關係
發新帖
查看: 4194|回覆: 13
go

小一地址,婆孫關係 [複製鏈接]

Rank: 2


32
1#
發表於 07-5-3 18:01 |只看該作者

小一地址,婆孫關係

請問可以嗎???自己係71區, 用婆婆地址62區報小一, 得嗎??


5022
2#
發表於 07-5-3 18:35 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


280
3#
發表於 07-5-3 20:03 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

得架, 如果你小朋友真係住响親戚度咪得。

Rank: 3Rank: 3


219
4#
發表於 07-5-3 21:27 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

得架,

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


1167
5#
發表於 07-5-3 21:52 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

得, 不過轉左婆婆地址, 即係婆婆做監護人啦, 你子女所有申請小一d文件, 都要婆婆簽名喎

Rank: 3Rank: 3


148
6#
發表於 07-5-3 22:54 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

Lattehk123:

婆婆是小朋友外婆,還是你外婆?
如是小朋友外婆即你媽咪就可以有2個方法用62報小一
1)用婆婆做監護人,婆婆填表交表
2)你自己做番監護人但要
波蘿飽的成長日誌
http://hk.myblog.yahoo.com/boboheilam

Rank: 5Rank: 5


2769
7#
發表於 07-5-3 23:22 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

Rank: 5Rank: 5


2769
8#
發表於 07-5-3 23:25 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

打去教署問實話唔得,佢地會話婆婆住址一要有小朋友

Rank: 6Rank: 6


5630
9#
發表於 07-5-4 02:01 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

我亦是用這方法的..

worrywong 寫道:
得, 不過轉左婆婆地址, 即係婆婆做監護人啦, 你子女所有申請小一d文件, 都要婆婆簽名喎

Rank: 4


971
10#
發表於 07-5-4 12:17 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

[quote]
日羲 寫道:
Lattehk123:

婆婆是小朋友外婆,還是你外婆?
如是小朋友外婆即你媽咪就可以有2個方法用62報小一
1)用婆婆做監護人,婆婆填表交表
2)你自己做番監護人但要

Rank: 3Rank: 3


490
11#
發表於 07-5-4 13:06 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

我今年同女兒報小一派位, 等緊6月派位結果。

之前打去教署, 如果係婆婆湊女的話,佢教我:
1. 家長/監護人: 填我自己
2. 地址: 填婆婆屋企
3. 交表時: 除左一般要求的文件copy外, 仲要交埋 婆婆身份証copy 及 我自己的出世紙copy


5022
12#
發表於 07-5-4 14:44 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


148
13#
發表於 07-5-4 22:11 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

anna_gigi :

我都試過好似你咁打去問,教署的答覆一時一樣,有位職員仲話咁係唔得違規......比佢嚇到標冷汗,所以我先後打咗去問過幾次!
波蘿飽的成長日誌
http://hk.myblog.yahoo.com/boboheilam

Rank: 5Rank: 5


1464
14#
發表於 07-6-13 09:23 |只看該作者

Re: 小一地址,婆孫關係

請問,若我有兩個自己名下的物業,一個自住,一個租了出去。

但租了出去的那個校網比較好,咁,我可否,照填租了出去的單位作抽小一用,通訊地址卻填住緊那間?

住址證明就用差餉單!OK嗎?因水電煤是租客個名。

我不知會否有幸抽到,若抽到心儀小學,當然不排除會搬返去那區住。
‹ 上一主題|下一主題