關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請幫忙, 請問有冇人知新基灣是點樣面試呢? ...
發新帖
查看: 762|回覆: 3
go

請幫忙, 請問有冇人知新基灣是點樣面試呢? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


297
1#
發表於 07-6-12 22:04 |只看該作者

請幫忙, 請問有冇人知新基灣是點樣面試呢?

請幫忙, 請問有冇人知新基灣是點樣面試呢? 筆試又如何家, 家長要唔要面試家, 叩門大約收幾多人家.    唔該...各位過來人幫下手, 萬分感激!!!

Rank: 3Rank: 3


297
2#
發表於 07-6-13 10:38 |只看該作者

Re: 請幫忙, 請問有冇人知新基灣是點樣面試呢?

唔該幫下忙, 心急人上

Rank: 3Rank: 3


297
3#
發表於 07-6-13 14:47 |只看該作者

Re: 請幫忙, 請問有冇人知新基灣是點樣面試呢?

急急呀, 唔該幫忙....

Rank: 5Rank: 5


1057
4#
發表於 07-6-13 21:07 |只看該作者

Re: 請幫忙, 請問有冇人知新基灣是點樣面試呢?

從某日蘋果日報話約有20個叩門位
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖