- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
Re: 有無小朋友07年9月讀聖三一堂小學
據我了解間學校d老師好有愛心, 小朋友會讀得開心, 今年轉英小, 希望英文方面做得好d la, 中文就普通話教學, 小班, 一班唔多過25人, 我見個website d相, 一年班都係得個20人, 小班就好在老師可以照顧多d, 小朋友會開心lor
成績方面唔算太特出, 不過有朋友幫我打聽過, 有6年級去考band 1英中學校都無咩問題
hoganmamadaisyho 寫道:
收左,有冇多d間校資料,仲十五十六, 呢到又冇人講 |
|