關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢? ...
發新帖
查看: 894|回覆: 5
go

有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢? [複製鏈接]

Rank: 2


43
1#
發表於 07-6-12 21:36 |只看該作者

有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢?

16/6, 小一叩門生面試, 有冇媽咪知係點樣形式面試呢?  :cry:  :cry:

Rank: 2


69
2#
發表於 07-6-13 10:11 |只看該作者

Re: 有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢?

我都好心急呀,請大家幫幫忙,Tks

你的小朋友是否星期六面試

Rank: 5Rank: 5


1520
3#
發表於 07-6-13 13:49 |只看該作者

Re: 有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢?

三年前我大兒子考的時候,是考講故事的。

老師�副校長會給孩子一張紙,上面有四張圖畫,然後便叫孩子把那四張圖畫的事情講出來。基本上這是小一、小二的中文說話題,也是TSA模式來的。

Rank: 2


69
4#
發表於 07-6-13 14:36 |只看該作者

Re: 有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢?

bnene:

咁是否要筆試呢,因有些小學要筆試

  

Rank: 5Rank: 5


1520
5#
發表於 07-6-13 18:20 |只看該作者

Re: 有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢?

[size=large]教統局規定招收小一學生時是不準考筆試

Rank: 2


69
6#
發表於 07-6-14 11:56 |只看該作者

Re: 有冇人知聖公會主愛小學, 係點樣面試呢?

Tks,Bnene
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖