關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀
發新帖
查看: 875|回覆: 4
go

有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


242
1#
發表於 07-6-11 13:41 |只看該作者

有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀

有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀?
妳地覺得間學校點呀?


1614
2#
發表於 07-6-12 09:44 |只看該作者

Re: 有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


411
3#
發表於 07-6-12 16:20 |只看該作者

Re: 有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀

Hi fong2005,

請問你係咪校網40既家長呢? 我仔仔來年要報小學, 但苦無頭緒, 所以好想係bk攞多d資料.  


1614
4#
發表於 07-6-12 20:31 |只看該作者

Re: 有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


242
5#
發表於 07-6-14 12:46 |只看該作者

Re: 有無人08年升小一會試荔枝角天主教呀

FONG, pls check pm  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖