關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 直資學校可唔可以係謀利既呢
發新帖
查看: 401|回覆: 0
go

直資學校可唔可以係謀利既呢 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3955
1#
發表於 07-6-14 17:56 |只看該作者

直資學校可唔可以係謀利既呢

一直以黎都有個觀念就係直資學校比起津貼學校(一般而言)有個優勢係資源會多d (因為要交學費), 但如直資學校可以係謀利的話, 家長所交學費便會變成學校的profit而唔會全數用於學生身上, 所以想了解一下會否有機會有咁既情況呢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖