- 在線時間
- 73 小時
- 最後登錄
- 16-11-29
- 國民生產力
- 7
- 附加生產力
- 144
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 54
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 205
- UID
- 142171
 
|
Re: 有冇9月入讀真鐸學校的,請入來交流下
我唔同意你嘅講法,雖然佢係由一間弱聽學校轉為一間主流學校嘅時間唔係好耐(只有幾年),但係呢間學校質素(資源&校風)實在不錯,黎校長&程主任對教育熱誠,對小孩子有愛心,亦注重小孩子品德令我十分欣賞我亦有問過小朋友在這裏讀書的家長點睇學校,好多個媽媽都十分喜歡, 因為我呢年參加咗佢地好多活動,得出感覺.(我個小朋友不是這裏的學生)如果有時間的話,可參加佢地嘅活動呀,可能會改觀你嘅睇法. "至於升中成績掂唔掂,邊敢搏呀"我覺得最重要係你嘅小朋友在學校學唔學到野,黎校長同我講過,如果小朋友學到野而且成績好的話,係你揀學校唔係學校揀你  Kiwizaki 寫道:
[quote]
may282 寫道:
點解冇人入來?
冇人來因為冇人讀囉!
真鐸咁新,唔知升中成績掂唔掂,邊敢搏呀.[/quote] |
|