關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 男校or男女校
發新帖
查看: 824|回覆: 5
go

男校or男女校 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


165
1#
發表於 07-6-15 10:14 |只看該作者

男校or男女校

Some of the traditional band 1 schools are boy school. Do you mind your kid to study in boy school (From primary to secondary?? )?  

Rank: 3Rank: 3


223
2#
發表於 07-6-15 10:20 |只看該作者

Re: 男校or男女校

KenjiMa,

Boy school 重好, 唔使擔心細細個同女同學拍拖!

Rank: 3Rank: 3


165
3#
發表於 07-6-15 10:32 |只看該作者

Re: 男校or男女校

just worry they don't have balance social skill

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
4#
發表於 07-6-15 10:33 |只看該作者

Re: 男校or男女校

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
5#
發表於 07-6-15 10:39 |只看該作者

Re: 男校or男女校

我都係咁話!   
我見朋友D 女成日話學校邊個鐘意邊個咁,
全部男仔玩起上黎係粗老D,成日講波講打機,
但好少講女仔喇,不過到中學就難講了。

Leechi 寫道:
KenjiMa,

Boy school 重好, 唔使擔心細細個同女同學拍拖!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
6#
發表於 07-6-15 11:34 |只看該作者

Re: 男校or男女校

呢樣又唔會,返學無女仔啫,
日常都會接觸到同女仔相處既機會既。
我成日同個仔講男人要有風度,
唔好為少少事同女仔爭執,
有咩咪讓吓D 女仔咁囉。
可能返學無女仔,少見自然幾忍得,
佢好多時比D 女仔烚吓,佢都好容忍,
只係成日話D 女仔好煩好多口,
如果換左係男仔,佢一定同人開拖了!!

KenjiMa 寫道:
just worry they don't have balance social skill
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖