- 在線時間
- 41 小時
- 最後登錄
- 09-4-13
- 國民生產力
- 18
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 100
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 118
- UID
- 88518
 
|
Re: 學校假期
CalebMa,
可否講下你個仔讀邊間學校? 咁多假期? 我都要返工, 我都冇請工人, 我媽幫我接放學, 但佢都要返工. 有時我都頭痕, 因現在紅雨及三號風球都唔駛返學, 好彩我老板好人, 知咁情況會比我走.CalebMa 寫道:
我個仔間學校假期特別多,好似星期一開始便放12:30pm,直至暑假,中間仲有兩日小三及小六公開評估,所以放假,分班會及小六畢業綵排又放假,上學期仲試過英語日,但無小一及小二份,所以不用上課,想知其他小學是否這樣,我要返工,但又無請工人,有時真係好頭痕! |
|