關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問31網點排好
查看: 2153|回覆: 21
go

請問31網點排好 [複製鏈接]

Rank: 1


17
1#
發表於 07-6-1 23:48 |只看該作者

請問31網點排好

all ma:

請指教31網,你吔會點排頭10位?

thanks


Rank: 6Rank: 6


5979
2#
發表於 07-6-2 11:54 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

我都想知,點排可以入到油天/遁道/德信?

Rank: 5Rank: 5


1692
3#
發表於 07-6-2 12:07 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

男仔/女仔

Rank: 6Rank: 6


5979
4#
發表於 07-6-2 12:19 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

   男仔thanks!

Rank: 5Rank: 5


1692
5#
發表於 07-6-2 12:20 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

油天 * 2 /遁道/德信

你個排位都好正路啦    

Rank: 6Rank: 6


5979
6#
發表於 07-6-2 12:26 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

栗子媽媽
     我係想點排可以入到油天/遁道/德信,遁道排
第二/三可否入到.

Rank: 5Rank: 5


1160
7#
發表於 07-6-2 12:29 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

咁女, 係咪
st. mary�油天 * 2 /遁道上�下 ??

Rank: 5Rank: 5


1692
8#
發表於 07-6-2 12:31 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

sorry, 我5係抽果區架,同埋我個係女
不過,係bk 8到, 油天,循道首輪20分收5哂
tak sun 首輪 15分仲有人入到
不過因為tak sun有幼稚園都優先自已人, 佢地只收1ST 2ND ROUND都係填佢地既人KNOCK DOOR
只可以比呢D G料你, SORRY

Rank: 8Rank: 8


17541
9#
發表於 07-6-2 12:34 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

遁道 下午填第二有機會入

Rank: 6Rank: 6


5979
10#
發表於 07-6-2 12:36 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

vic6
    油天*2排第一,二,第三我覺得機會唔大.

Rank: 5Rank: 5


1692
11#
發表於 07-6-2 12:40 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

其實, 女既CHOICE真係5多
ST MARY 梗係放第一啦, 不過我相信 2ND N 3RD choice 放油天一定冇CHANCE
跟住真係要放循道啦
如果循道入5到..........真係5G點算   

ST MARY, 牌面兩個,好既係博名校既好多都去左41,同埋TST地址既人5係咁多,5好既就係只有3班,5係收太多人,1ST ROUND 20分收5哂, 冇ADDITIONAL分5駛諗

SORRY, 重申一次,我係路人甲,5係呢區既

Rank: 5Rank: 5


1692
12#
發表於 07-6-2 12:58 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

比我要一間油天TIM呀
我5信2ND CHOICE可以入到油天    
ponysee 寫道:
vic6
    油天*2排第一,二,第三我覺得機會唔大.

Rank: 6Rank: 6


5979
13#
發表於 07-6-2 13:34 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

粟子媽媽
  你估遁道排第三有無機會,am/pm有無分別.

Rank: 5Rank: 5


1953
14#
發表於 07-6-3 22:34 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

請問德信系一間點樣的學校?俾0的意見。Thanks

Rank: 4


636
15#
發表於 07-6-3 23:02 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

咁我想問今年有無係 20 分的,但都入唔到 St. Mary's 架?

Rank: 5Rank: 5


1692
16#
發表於 07-6-3 23:17 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

我FD話今年有人2ND CHOICE 循道PM 入左
ponysee 寫道:
粟子媽媽
  你估遁道排第三有無機會,am/pm有無分別.

Rank: 5Rank: 5


1692
17#
發表於 07-6-3 23:19 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

20分1ST ROUND收5哂      
baba_mama 寫道:
咁我想問今年有無係 20 分的,但都入唔到 St. Mary's 架?

Rank: 5Rank: 5


1692
18#
發表於 07-6-3 23:28 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

7X年老牌學校
校舍細,而係貴重地皮既TST,相信冇機會改善
有自已既英文直G中校係MOS
同埋派九華既%幾高,舊年好似有2X個男仔派左去九華
baba3506 寫道:
請問德信系一間點樣的學校?俾0的意見。Thanks

Rank: 6Rank: 6


5979
19#
發表於 07-6-4 00:13 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

  粟子媽媽
      油天放第一是機會有幾大?

Rank: 5Rank: 5


1692
20#
發表於 07-6-4 15:30 |只看該作者

Re: 請問31網點排好

兩間都5係我心頭好,而g料亦冇左
anyway, 我fd記得舊年1st round
20計
啦沙 7收1
油天 5收1

ponysee 寫道:
  粟子媽媽
      油天放第一是機會有幾大?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖