關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 跑馬地 St Paul vs Canossa
查看: 3866|回覆: 25
go

跑馬地 St Paul vs Canossa [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


206
1#
發表於 07-5-17 16:19 |只看該作者

跑馬地 St Paul vs Canossa

Hi,  各位, 想請教以上兩間女校

1).  功課多少
2). 測驗及考試
3). 讀書壓力 (最重要)
4). 入讀機會 (最少分及居住 14 區)
5). 校風
6). 小朋友開心指數

我自己比較喜歡女校, 14 區只有一間, 所以向 12 區考慮, 如有上述兩校家長, 請回覆, 無言感激.    

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
2#
發表於 07-5-18 10:30 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa


Please see our previous discussions at:

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=835605&post_id=14257528&order=1&viewmode=flat&pid=14250428&forum=7#14257528

Rank: 3Rank: 3


206
3#
發表於 07-5-19 16:06 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

謝謝回應,   sorry,  我指的 canossa 是鰂魚涌那間,  灣仔 sf 十分受歡迎, 我是最少分及跨區, 根本無可能入到, 我想試下 st paul 因為三年上午, 三年下午, 有部份家長比較喜歡全日. 不過我對上述學校也不是太了解, 請有心人回覆.  thanks.
  

Rank: 4


660
4#
發表於 07-5-19 17:42 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

回答這個比較,實在有點難度。通常大家會遇見的比較,是考慮同區、同級、同價和同門等等。就拿嘉諾撒聖方濟小學為例,跟聖保祿天主教小學的比較,是同區(11網),同級(雖然級數是主觀,但在不少家長心目中級數是有的),和同價(都是津貼)。如果拿嘉諾撒聖方濟小學跟鰂魚涌的嘉諾撒小學比較,則是同門(嘉諾撒會)和同價(都是津貼)。

嘉諾撒會的云云學校中,鰂魚涌的香港嘉諾撒小學是比較低調,受歡迎程度遠不如聖瑪利、聖心、聖方濟(甚至兩所聖家),近年的收生情況不算理想,亦不曾聽說各項學術和課外活動有傑出成績,她和嘉諾撒書院的關係是聯系而不是真屬。雖則如此,我還是認為她是一所不錯的男女校,最重要的是她跟其他嘉諾撒會的學校一樣都十分重視紀律。

在11網,聖保祿天主教小學和嘉諾撒聖方濟小學的受歡迎程度差不多。如果受歡迎程度是一個重要的負面因素,那麼兩家都不應在考慮之列。

Twinscatma 寫道:
謝謝回應,   sorry,  我指的 canossa 是鰂魚涌那間,  灣仔 sf 十分受歡迎, 我是最少分及跨區, 根本無可能入到, 我想試下 st paul 因為三年上午, 三年下午, 有部份家長比較喜歡全日. 不過我對上述學校也不是太了解, 請有心人回覆.  thanks.
  

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
5#
發表於 07-5-19 18:07 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa


leschelems,

Very good analysis.

Just a gentle reminder: SPPCS and SFC should be with net 12 instead of net 11.

Rank: 4


660
6#
發表於 07-5-19 23:06 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

YongXin,

Thanks for your correction.  It's net 12, not 11

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1077
7#
發表於 07-5-20 03:19 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

我小兒現讀Canossa p2,我也是跨區的。將來9月轉全日制每級有6班,例如將來有兩個小息,1,2,3,年級在操場的時候,4,5,6,年級要在課室小息,到4,5,6,年級在操場的時候,1,2,3,年級要在課室小息。一年考3次試無測驗,讀書無太大壓力,但地方就....太多學生了。聖保祿學校,全年測驗4次考試2次,我有親戚讀緊話唔辛苦就呃妳嘅。除咗揀學校之外,自己小朋友喜歡怎樣環境下讀書?也是考慮因素。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
8#
發表於 07-5-20 10:16 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

小學係男女校關係,所以即使係聯係而非直屬,也沒太大關係,因為有約一半學生是男生,係升唔到中學的呀

leschelems 寫道:
她和嘉諾撒書院的關係是聯系而不是真屬。

Rank: 3Rank: 3


206
9#
發表於 07-5-23 11:04 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

Hi,  leschelems ,    謝謝您詳盡的回應, 我的問題真是較困難, 因為我的兩個女兒, 十分容易分心及受男同學影響, 現在 k2 全班 20人只有5個女孩, 所以她們行為及言語上不太斯文, 因此在選校方面, 我比較想她們入讀女校, 在本區 (14) 內根本無女校, canossa 只是唯一選擇, 雖然也有男孩子, 但比例上應比現在好呢.  您提到鰂魚涌的香港嘉諾撒小學是比較低調,真的, 我也問過很多朋友, 但是完全無人識這間學校, 真是不明白. 嘉諾撒也十分出名.  最重要是重視紀律呢.

另外我是想初小返半日會開心d, 但現在選擇太少了, 雖然本區有循道及衛理, 但我真的想她們入女校, 做個斯文的小女孩, 因此 12 區有比較多女校, 但怕不夠條件, 現在的心情真是極矛盾, 機乎每分每刻也想留在本區好, 定跨區好, 我真是很害怕選錯學校, 女兒們的一生全在我的手, 真是很大壓力.  最後希望有更多朋友比意見, 無言感謝......
          

Rank: 4


660
10#
發表於 07-5-23 14:36 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

如果選女校是有必要的,就須要跨區報讀。

學期初的時候,在BBK有家長報稱在第一階,以15分獲聖保祿天主教小學取錄,另外亦有報稱15分獲嘉諾撒聖方濟小學取錄。如果有幸入讀,則小女兒亦不用担憂。

另外,如果經濟許可,不妨考慮嘉諾撒聖心小學上午校和聖嘉勒小學這兩家私校。

Twinscatma 寫道:
Hi,  leschelems ,    謝謝您詳盡的回應, 我的問題真是較困難, 因為我的兩個女兒, 十分容易分心及受男同學影響, 現在 k2 全班 20人只有5個女孩, 所以她們行為及言語上不太斯文, 因此在選校方面, 我比較想她們入讀女校, 在本區 (14) 內根本無女校, canossa 只是唯一選擇, 雖然也有男孩子, 但比例上應比現在好呢.  您提到鰂魚涌的香港嘉諾撒小學是比較低調,真的, 我也問過很多朋友, 但是完全無人識這間學校, 真是不明白. 嘉諾撒也十分出名.  最重要是重視紀律呢.

另外我是想初小返半日會開心d, 但現在選擇太少了, 雖然本區有循道及衛理, 但我真的想她們入女校, 做個斯文的小女孩, 因此 12 區有比較多女校, 但怕不夠條件, 現在的心情真是極矛盾, 機乎每分每刻也想留在本區好, 定跨區好, 我真是很害怕選錯學校, 女兒們的一生全在我的手, 真是很大壓力.  最後希望有更多朋友比意見, 無言感謝......
          

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
11#
發表於 07-5-23 16:14 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa


係我呀! 第一階段十五分得

Rank: 4


874
12#
發表於 07-5-24 15:05 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

聖保祿天主教功課壓力大ma?
Canossa會擴建ma?
thx

Rank: 5Rank: 5


1204
13#
發表於 07-5-25 10:42 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

Hi yi,

我女今年係跑馬地 st. paul 讀緊二年級, 9月就升3年級, 至於功課我覺得 ok 啦平均一日有4,5樣, 數學就最多日日都差不多要做2樣, 不過聽學校d 媽咪講到三年級會好多功課, 玩下手可能 weekend 有20樣 , 呢間學校每年4測2考, 都幾辛苦嫁, 最慘就係好似 maths 咁第一次 test 完既野, 第二次 test 仲會出番, 仲有唔好係要番長短週, 同一年番上午班, 一年番下午班, 至於會唔會轉全日呢幾年都無咩機會

Rank: 3Rank: 3


206
14#
發表於 07-5-25 16:34 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

hello chatroom

謝謝回應, 您的女兒係跑馬地 st. paul 讀緊二年級, 功課一日有4-5樣, 每天的時間可以夠用嗎? 是不是很長時間才可完成功課 ? 另外要不要 (mon-fri) 參加課外活動 ?  如果要, 每天會不會很晚才可以回到家呢 ?   (如有幸入學, 我往在北角要坐校車), 會否比返工的家長更晚回家 ?  

仲有一年班番下午是不是 sat 也是下午 ?   至於 四次 test 是不是全科,  如果不合格, 要不要重測 ?  另外有無默書呢 ?
真不好意思, 這麼多問題, 有時間覆我吧, 謝謝您
  

Rank: 3Rank: 3


206
15#
發表於 07-5-25 16:48 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

hello  BingoJoey

謝謝回應, Canossa 的回應是十分少的, 所以真的很高興, 您兒讀 p2, 他開心嗎 ?  9月轉全日制時, 上下課的時間是如何?  男女生比例是不是一半半, 您說地方不太夠用, 它不是有擴建嗎, 我錯過了上兩週的開放日. 現在真的很擔心. 另外有無默書呢 ? 如果一年考3次試無測驗,讀書真是比較無壓力, 那麼課外活動多嗎 ? 最後一個問題 : 會不會有勁多的新移民     北角d學校是十分多呢.  謝謝回應  

Rank: 4


874
16#
發表於 07-5-25 21:05 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

chatroom台長
THANKS for reply.
It seems st paul is traditional and 催谷學生?
20 homeworks are really too much.right?

Rank: 5Rank: 5


1204
17#
發表於 07-5-26 10:41 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

Hi Twinscatma,

唔駛客氣 ! 因為我都要返工亞女d 功課同溫習我就交哂比個補習姐姐, 平時返上午班亞女放學返屋企都1:20pm, 食埋 lunch 都2點幾休息一陣就開始做功課, 4-5樣其實如果唔係做得好慢大約做一個鐘頭都ok,  其實有d 已經係學校做左, 至於平日 mon-fri 學校活動都有, 不過唔係規定一定要參加, e.g. 兒童舞小組, 跑步, 游泳班 要學校選中你先可以參加, 我都係住北角如果亞女番下午班夜晚要 6:20pm 先番到屋企, 同我放工番到屋企既時間差不多 : , 如果返星期六長週, 就全部都番上午時間12:40am 放學, 四次 test 係 test 哂四科中, 英, maths, 常識, 不合格無得重測, 學校話一科唔合格就要 repeat, 你信唔信呀 ? ,默書有呀平均隔一,二星期默英文, 同中文一次, 英文多數默2頁, 中文就2課有時要背默 tim, 係咪聽完即刻唔填佢

Rank: 5Rank: 5


1204
18#
發表於 07-5-26 10:49 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

Hi yi,

係呀其實都幾 traditional, 至於催谷唔催谷就見仁見智, 因為大多數官津學校都係咁, 我都知有d 讀左一年頂唔住都轉左校, 其實我覺得讀呢間學校, 學生自己同家長都要放好多時間同心機落去, 一年4測2考真係好似長命債咁, 20樣功課我都係聽番黎唔知真定假, 等我女升左三年級話你知. :wink:

Rank: 5Rank: 5


1245
19#
發表於 07-5-26 11:41 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa

hi everybody,

嘩聽到都真係打晒冷震喎 ~~ 好得人驚呀 ~~
真係辛苦小朋友又難爲了家長 ...

      我都係net 14 家長 , 下個月我就知結果了, 而家
心情非常緊張, 仲諗緊其實放榜嗰日(sat) 我係咪真有
必要請假呢 ?  

      btw, 我有去過Canossa School (HK) 既Open
day其實佢地都唔錯喎, 係我既選校宗旨呢係囡囡要讀
得開心, 我見佢地做得到 ... 所以 我都係放左佢 on 1st.
佢地d 男仔都唔算粗魯呀, 我有同佢d 男學生(s)傾過偈,
ok 喎 個個都好有禮貌。 反之, 唔好以爲女校就一定
斯文 ... 我認識有位小朋友, 都係你心儀既跨區學生,佢
地既說話用詞,並非你想像中咁得體, so 小朋友始終受
家庭因素影響居多 ...仲要睇好唔好彩遇著班好既朋友
咪好 ... 唉 ...

       講多兩講又擔心起嚟添   
:cry:  真係終於明長 "養兒長憂九十九" 既心情

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1379
20#
發表於 07-5-27 15:24 |只看該作者

Re: 跑馬地 St Paul vs Canossa


今年我外姪要升中啦,佢係讀嘉諾撒小學,嘉諾撒中學部只收四十幾個小學部,大多數都唔收返.好多都冇得in中學部.眼見佢第三次呈分試二月就考,數學科只教2至3課就考試,屬於課程淺的小學,但中文教得唔錯.但佢媽咪決定唔幫佢細妹報得嘉諾撒,本來已經收咗,而家已經取回註冊証,參加派位呢 :
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖