關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請給意見"牧愛小學上午校"
查看: 4861|回覆: 36
go

請給意見"牧愛小學上午校" [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


340
1#
發表於 07-4-11 02:09 |只看該作者

請給意見"牧愛小學上午校"

想讀,現就讀或已畢業於此學校的小朋友家長,對於此學校有什麼意見?覺得好唔好?

Rank: 2


52
2#
發表於 07-4-11 15:49 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

英文、 數學讀高一級, 程度較高, 將來轉校、揷班較容易.

Rank: 1


24
3#
發表於 07-4-11 20:03 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

Good     

Rank: 3Rank: 3


340
4#
發表於 07-4-11 22:58 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

謝謝!派中學學位好嗎?可以有詳盡的意見提供嗎?

Rank: 5Rank: 5


4309
5#
發表於 07-4-12 08:27 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"


聖公會牧愛小學上午校

2005-2006年度畢業生獲派中一學位一覽表


中 學 校 名                              獲 派 人 數
        
聖保羅書院(港島區)              1
聖士提反書院(港島區)           2
庇利羅士女子中學(港島區)     1   
拔萃男書院                                1      
喇沙書院                                    1
協恩中學                                    3
英華書院                                    1
聖公會林護紀念中學                 1
旅港開平商會中學                     4
華英中學                                    2
東華三院黃笏南中學                 1
何明華會督銀禧中學                 5   
迦密中學                                    1
聖公會曾肇添中學                     1   
聖羅撒書院                                1   
陳瑞祺(喇沙)書院                     4
沙田循道衛理中學                     1
沙田培英中學                            2
沙田崇真中學                            1

     
啟思中學1   
基督教崇真中學2   
中華宣道會鄭榮之中學1   
林大輝中學2  
香港浸會大學附屬學校王錦輝中小學1
香港神託會培基書院1   
保良局顏寶鈴書院3
基督教中國佈道會聖道迦南書院1
播道書院2
德信中學1   
聖文德書院 1
東華三院馮黃鳳亭中學1
東莞工商總會劉百樂中學1
香島中學(九龍塘)2   
香港培道中學1   
五旬節中學1
賽馬會官立中學1
余振強紀念中學2
龍翔官立中學1   
勞工子弟中學1  
九龍塘學校(中學部)1

全級人數合計62


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12161
6#
發表於 07-4-13 23:12 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

用肉眼看升中就真系GOOD,不過學校就細好多,仲有要7點二十分返學,咁米要五點几起身, ,不過听聞遲D轉全日希望會好D, 其實我覺得學校几好,但點解冇咩人講呢間學校呢???培道好D定牧愛好D呢?有冇人知呀????

Rank: 3Rank: 3


340
7#
發表於 07-4-13 23:29 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

ymama:你知道得0甘詳細,是否有子女現在/曾經讀過?可以詳細D講吓嗎?

chrischeung:睇派位就真係幾好,我都想睇吓有無多D人講吓呢間學校再作決定,但學生似乎少咗D,其實都係其次,最緊要係校風,老師質素......      

Rank: 6Rank: 6


5630
8#
發表於 07-4-14 00:12 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

我孩子讀P1, 程度很高, 校風很醇樸, 師生關係很好的, 我早前E-MAIL 一封信讚賞學校, 如有興趣看的話, 可E-MAIL 或PM 給你..

這裡很少人講這間學校, 我分析過原因, 因這校位於街市旁, 位置真的很差, 返學早於7:25, 很囉命!!和這是細校, 收很少學生, (約300個學生) 自然少人講, 但如想知多D, 可以再傾...

Rank: 6Rank: 6


5630
9#
發表於 07-4-14 00:18 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

學校老師都很有心, 他們要早於七時到校, 經常5:00-7:00PM 才放學, 必須有心有力, 才可以在這裡教...

課程很緊密, 每年有6次測考, 即扣除放假後, 個個月有測考, 每次測考前, 均有小測, 即是平均每2至3星期便有一次測考, (每次測考都是四科), 學生及家長亦很囉命的...

Rank: 3Rank: 3


340
10#
發表於 07-4-14 02:47 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

焯媽媽:謝謝你提供的資料,正如你所講可能位置真的很差而且學校又細,0甘少學生就梗係少人講,同意你的分析!
0甘我又想問吓當初點解你會選擇呢間學校呢?其實都有好多英小可以選擇啦......就係0甘我先想聽多D人講才下決定,我唔想到時左轉右轉   
有時間PM俾我睇呀!

Rank: 5Rank: 5


4309
11#
發表於 07-4-14 10:04 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

Cassidy-lyh :

你知道得0甘詳細,是否有子女現在/曾經讀過?>>不是, 上網有資料.
以前我都幫一個牧愛的學生補習, 最後派左去協恩, 幾"鄧"佢開心.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1278
12#
發表於 07-4-14 11:42 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

Hi Cassidy-lyh, pls check your pm.

ChloeMa

Rank: 4


674
13#
發表於 07-4-14 11:50 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

我侄仔讀3年班, 佢係轉校過來, 初初成績唔好, 但先生有要求佢留下來, 幫佢補, 又幫佢溫, 而家追到啦.
佢果班得23人, 又要學費, 位置又差d, 幾適合要小班既學生.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12161
14#
發表於 07-4-14 23:25 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

請問有冇人知几時轉全日制小學呢?及最多几多人一班呢?系吾系冇球場呢?咁上PE堂去邊度上呀?

Rank: 6Rank: 6


5630
15#
發表於 07-4-15 00:31 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

Pls check PM

Cassidy-lyh 寫道:
焯媽媽:謝謝你提供的資料,正如你所講可能位置真的很差而且學校又細,0甘少學生就梗係少人講,同意你的分析!
0甘我又想問吓當初點解你會選擇呢間學校呢?其實都有好多英小可以選擇啦......就係0甘我先想聽多D人講才下決定,我唔想到時左轉右轉   
有時間PM俾我睇呀!

Rank: 6Rank: 6


5630
16#
發表於 07-4-15 00:38 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

我老爺對牧愛上午校傾慕已久, 因他們住隔兩個街口的屋村, 很想孫兒在這裡讀, 另因為升小一派位不在心儀的小學, 派到一間好似要殺校的小學讀, 因此, 想也不想, 讀牧愛....

Cassidy-lyh 寫道:
焯媽媽:

0甘我又想問吓當初點解你會選擇呢間學校呢?

Rank: 6Rank: 6


5630
17#
發表於 07-4-15 00:42 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

因為下午校未知幾時會搬, 因此, 現在仍未知何時轉全日..

約20-23,24人一班

有球場, 上pe在校內, 但有羽毛球的興趣班在隔離的室內運動場..

Rank: 3Rank: 3


340
18#
發表於 07-4-15 02:24 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

焯媽媽:謝謝!我已睇了,會在我的考慮範圍之內;你的孩子要坐校車返學嗎?學校有無?還是我要自己找?七點幾返學,那放幾點?

Rank: 3Rank: 3


340
19#
發表於 07-4-15 02:27 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

ChloeMa:謝謝你!我已睇了!好彩有BK,我才可以知多D,又好彩有你們肯幫忙,感激!     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12161
20#
發表於 07-4-15 18:40 |只看該作者

Re: 請給意見"牧愛小學上午校"

焯媽媽,
下午校未搬走呀,我上綱睇牧愛下午校好似寫系新地址,所以我以為搬走了,你估08年九月或09年九月會轉全日未呢?轉全日會吾會加學費呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖