- 在線時間
- 17 小時
- 最後登錄
- 12-4-26
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 5
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-1-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 129
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 139
- UID
- 120171
 
|
Re: urgent!請問香港區嘉諾撒聖心上午校好定下午好.程度邊間深呢.
Thank you, Yukyuk. I tried to search for this answer from many sources but to no avail. Now, I rest assure that I will let my daughter to go to private section after her kindergarten year with SHCK. Well, I hope she gets admitted.
quote]
Yukyuk 寫道:
HI WongWong,
同事大囡剛由SC(PM)津校 升上SC 中學部.
SCPS (AM) 係私立部, 課程確實是深過SCPS (PM).
因為由SCPS (AM) 大部份同學升上中學部時, 經過編班試後,大都是編入了精英班, 她大囡也不例外(入了普通班).
WongWong 寫道:
請回應,邦托. [/quote] |
|