關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Any St.Paul Catholic Primary mummy here??
查看: 8512|回覆: 72
go

Any St.Paul Catholic Primary mummy here?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


133
1#
發表於 05-6-16 23:12 |只看該作者

Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

The register date is on Jul 13, 05, any mummies  interesting gathering there at the same time?
Besides, is that 4 test 2 exam per year???? How many homework per day????Pls comment.

Rank: 3Rank: 3


113
2#
發表於 05-6-17 13:54 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

很開心可以同大家分享下。

歡迎2005年9月P.1新生各家長,我個女將會升P. 3。

這校每年上下學期合各有4 test & 2 exam,P.1 新生校方會給予適應期, 所以上學期祇需要1 test & 1 exem. 下學會正常同其他班級一樣安排。

功課方面每天各科均有家課,但量不多,通常都很容易完成,這是一所愉快學習的學校。

Rank: 2


59
3#
發表於 05-6-17 19:59 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

Hi joyceko,

我囡囡將會在今年9月入讀St.Paul.
你是過來人,想請教一下,在這個暑假我應該如何為她作好準備呢  
聽到你話"這是一所愉快學習的學校"我好開心,因為我聽人講過學校的教育方式比較全統,學生好辛苦.......我有點担心 :cry:

Rank: 3Rank: 3


113
4#
發表於 05-6-18 00:42 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

Dear katherinelam,

歡迎妳囡囡成為學校的一份子!

記得在準小一時,暑假並沒有特別做些什麼準備,不過在學校未放暑假時陳經帶小女前往學校,讓她對未來就讀的學校有多一點的認識。另外會買多一兩本升小一暑假作業,給她了解小學功課的模式。

今年各準P.1 是July 13 註冊嗎?
提一提各位,收到書單買書,記得不要購買包書膠包書(學生手冊除外)。校方不鼓勵這做法,因為她們不想再增加小朋友背書包的重量。

Rank: 4


606
5#
發表於 05-6-18 00:54 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

May I know if most of the textbooks are in english or chinese ?

Rank: 2


96
6#
發表於 05-6-18 01:04 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

joyecko

請問學校傳統嗎?老師有沒有愛心,是否經常會和學生溝通,
有什麼課外活動呢,考試後有沒有名次,和有沒有精英班呢,請指敎

Rank: 2


96
7#
發表於 05-6-18 23:26 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

up

Rank: 2


59
8#
發表於 05-6-18 23:38 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

Dear joyceko,

多謝你的提點
好高興在此認識到你,希望你唔介意我以後有問題再請教.請教 :
Thank you !

Rank: 2


81
9#
發表於 05-6-19 10:32 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

july2005 寫道:
joyecko

請問學校傳統嗎?老師有沒有愛心,是否經常會和學生溝通,
有什麼課外活動呢,考試後有沒有名次,和有沒有精英班呢,請指敎


無精英班無名次.  課外活動有但唔多選譯.  學校算傳統, 始終係女孩要求會高d.  
係無名次無精英班

Rank: 2


96
10#
發表於 05-6-19 18:50 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

好煩媽媽

Thanks,好似幾嚴喎

Rank: 3Rank: 3


113
11#
發表於 05-6-20 14:14 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

無精英班無名次.  課外活動有但唔多選譯.  學校算傳統, 始終係女孩要求會高d.  
係無名次無精英班

Rank: 2


96
12#
發表於 05-6-20 20:23 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

joyceko

無所謂啦考試緊要d,得閒至再上黎比多d料我地啦,希望你囡囡考到好成績

Coffee

你之前話有d擔心,囡囡由活動既幼稚園轉傳統小學,其實我都
同你一樣,唔知囡囡會唔會好難適應


仲有無派到聖保祿家長係度呀,得閒上黎傾下

Rank: 2


86
13#
發表於 05-6-20 22:28 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

joyceko/好煩媽媽﹕

預祝你地囡囡考試順利,科科攞 A
  

jULY 2005,

成績雖然重要,但德育同樣重要。所以我揀聖保祿,就係鍾意佢的校風純樸,D 小朋友個個斯文有禮。至於適唔適應,慢慢黎啦,小朋友的適應能力好強架  

rmum

Rank: 2


81
14#
發表於 05-6-21 00:04 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

唔知學校會唔會轉全日制?  會唔會係胎死腹中

Rank: 3Rank: 3


133
15#
發表於 05-6-21 12:15 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

Hi july2005,
Yes, my daughter has studying at Ling Liang, no dict/exam, so afraid of my daughter not adopt of it. where is your daugther's studying???  what time u will arrive St.paul on July 13, see can meet u there chat more or not.   

Hi joyceko,
many thanks for your valuable opinions here, your info is very useful to me. Now, i am not much worrying lar. hope your daughter get a full mark...:)

Rank: 5Rank: 5


1204
16#
發表於 05-6-21 12:21 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

Hello 各位媽咪, 我女都派到 st. paul catholic primary school 係 1st round 好開心呀 , 我都問過學校會唔會轉全日, 學校話 2007 年之前都無乜可能, 同埋個校舍都幾難轉到全日, 我都有以下問題想知道 :-

1) 學校考試係咪科科都計分 (e.g. 聖經, 普通話) ?

2) 每年小六畢業大約 ? % 可以直升到自己中學 ? website 睇話 85%

3) 學校係咪要求家長經常參與學校活動 e.g. 做下義工咁 ?
PTA 又進展如何 ?

多謝解答

Rank: 3Rank: 3


113
17#
發表於 05-6-23 14:40 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

多謝各位媽咪關心及支持,阿女終於考完試了。

學校考試科目除了宗教、電腦、及視藝是計平時分外,其他各科均另有考試。

聽說現在直升上隔離中學比例已提高至90%以上了。

學校邀請家長參加義工活動不多,今年我級只有兩次,有興趣做義工的家長人數又眾多,往往都要抽籤選擇才有份參與。

很多家長都很有想校方儘快有PTA,最近收到風;校方將會在暑假期間邀請一班有熱心的家長一起參與籌備工作。希望很快可以成立!


chatroom台長 寫道:
Hello 各位媽咪, 我女都派到 st. paul catholic primary school 係 1st round 好開心呀 , 我都問過學校會唔會轉全日, 學校話 2007 年之前都無乜可能, 同埋個校舍都幾難轉到全日, 我都有以下問題想知道 :-

1) 學校考試係咪科科都計分 (e.g. 聖經, 普通話) ?

2) 每年小六畢業大約 ? % 可以直升到自己中學 ? website 睇話 85%

3) 學校係咪要求家長經常參與學校活動 e.g. 做下義工咁 ?
PTA 又進展如何 ?

多謝解答

Rank: 5Rank: 5


1204
18#
發表於 05-6-23 16:20 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

Dear Joyce,

多謝你的回覆, 祝亞囡考試科科拎火箭.

Rank: 2


96
19#
發表於 05-6-23 18:31 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

joyceko

多謝你的回應

請問PTA是否家長協會?
有沒有聽聞如果萬一學生跟不上,校方會什處理呢?
會否轉全日呢?
學生可否留長頭髮呢?

Thanks

Rank: 2


81
20#
發表於 05-6-24 00:52 |只看該作者

Re: Any St.Paul Catholic Primary mummy here??

學校有輔導班幫d跟唔上
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖