關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 考試啦
發新帖
查看: 596|回覆: 1
go

考試啦 [複製鏈接]

Rank: 2


30
1#
發表於 07-6-18 21:00 |只看該作者

考試啦

相信個個lee排都係陪緊公主太子讀書, lee排溫書溫到...唉... 希望快d考完! 一齊努力啦...大家都好辛苦啦! 你地會唔會同佢地溫書溫到憫? 可唔可以教我點可以控制一下脾氣,見到仔仔有d明明識都錯,我真係忍唔住大聲罵佢。真係心都痛咩。   

Rank: 5Rank: 5


2376
2#
發表於 07-6-18 21:02 |只看該作者

Re: 考試啦

我會行一行開,等自己唔好憫先再溫

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖