關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 慈幼小學 - 津貼小學
查看: 1974|回覆: 22
go

慈幼小學 - 津貼小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1659
1#
發表於 07-6-18 11:16 |只看該作者

慈幼小學 - 津貼小學

星期六去了慈幼觀校,对新校長,校監的教學理念認同, 感覺也幾好,但不大清楚私立部和津貼部課程的分別?  現在慈幼中是英中or中中?

Thanks
TTJTmama

Rank: 4


524
2#
發表於 07-6-18 11:25 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

私立部是英小﹐津貼是中小﹐很大分別的
你要清楚佢中學部是中中

Rank: 5Rank: 5


1659
3#
發表於 07-6-18 11:36 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

Irene_BB ,

私立部是英小 = English Math?

中學部是中中, D教師話F.1-F.3是中中, F.4以上是英中,所以有点唔明白???????????


TTJTmama

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13387
4#
發表於 07-6-18 13:12 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

TTJTMaMa,
    星期六我也有去參觀慈幼小學呀.

我記得慈幼中學之前係中中, 後尾又變返英中囉喎. 可惜佢咁樣變黎變去. 而家都冇乜氣息 (以前個名好響家嘛)

至於津小同私小. 我所知私小係英文小學 (English Maths). 但個日我有問位主任課室點安排, 她說... 所有課室係以津校為先. 私小只得兩個課室, 如要用就要問中學部借或者睇下邊個課室冇人用至用.      (咁咪好似浮動班咁 )
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 4


524
5#
發表於 07-6-18 13:44 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

TTJTmama
F.4開始是英中這個我不清楚
讀私立部個班通常係考出面英中喎
但妳有無考慮清楚呀﹗津貼舊年都係得三班。
小兒當年考到私小部都沒有揀這間

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
6#
發表於 07-6-18 14:40 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

點解要俾錢讀既反而無固定班房, 唔駛錢的就有既???

以前佢真係係東區內好好的, 但係一路一路沉.  我個仔考小一時完全無諗話佢(私/津), 因為無理由讀一間不斷向下沉的學校架, 容mug易變第2間鮮魚行架. 不過佢同聖馬可小學比, 都好好多.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13387
7#
發表於 07-6-18 14:56 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

AndyRain,
佢既解釋係因佢地津小, 政府將資源fist pirority撥比佢地先.. 所以個位老師亦好firm咁同我講.. 私校只有兩個課室.

我才覺得怪. 因私小又轉全日制, 津小又轉全日制, 佢地點樣並存呢

我係擔心.. 私小最終既命運係殺校
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
8#
發表於 07-6-18 15:08 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

jojo

我係你, 我一定唔考慮私校, 因為校方都講到明有資源都係比津校先, 咁我就算要讀都讀津校啦(我識得人15分第一個round已經入到了), 所以慳番d學費.

以前既慈幼私校係勁過津校好多的, 聽講個時有人係送禮俾d有關係既人仕打招呼才入到去的, 可想而知, 當時爭的情況幾嚴重, 仲要個時唔係咁多人鐘意俾錢讀私校的.

佢跌到咁........都真係幾慘.  不過若你想入一d唔谷既學校, 我諗慈幼津校都ok既.  你唔好俾佢以前個名影響咁就可以接受到攞.

Rank: 5Rank: 5


1659
9#
發表於 07-6-18 15:09 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

Hello JoJo,

咁你會簡邊間primary school for your son??

TTJTmama

Rank: 5Rank: 5


1659
10#
發表於 07-6-18 15:11 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

AndyRain,

聖馬可小學有男生??

TTJtmama

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13387
11#
發表於 07-6-18 15:19 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

TTJTMaMa,
我仍無乜頭緒. 不過心儀天主教明德小學. (因佢校風好好). 係佢既簡介會同埋開放日我都有去過.. 感覺唔錯.

How about you? 我一直都未見過你.. 唔知下星期一有冇機會見面呢?

AndyRain,
多謝你既意見.   
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
12#
發表於 07-6-18 15:29 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

我個時幫個仔考高主教.

TTJTMaMa 寫道:
Hello JoJo,

咁你會簡邊間primary school for your son??

TTJTmama

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
13#
發表於 07-6-18 15:35 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

ttjtmama

聖馬可小學(即係以前的伊斯蘭小學), 一向都係男女校的.  應該一路都無轉過的. 我剛剛去了小學概覽到check完, 真係男女校呀.

不過呢間係區內至top的學校, 所以唔識都無問題啦......(由尾數上黎個隻).

TTJTMaMa 寫道:
AndyRain,

聖馬可小學有男生??

TTJtmama

Rank: 5Rank: 5


1659
14#
發表於 07-6-18 16:08 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

Dear Jo Jo,

Where is the location of 天主教明德小學?  

I will go to school on Monday, see you there.

TTJTmama

Rank: 3Rank: 3


252
15#
發表於 07-6-18 16:13 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學


聖馬可小學 = 聖巴西流小學?
新學期, 新希望......... : >

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
16#
發表於 07-6-18 16:17 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

係呀係呀, 聖巴西流先啱.  sorry.

*新希望* 寫道:

聖馬可小學 = 聖巴西流小學?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
17#
發表於 07-6-18 16:20 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學


Where is the location of 天主教明德小學?  

係東區醫院, 康翠臺, 張振興附近.

你地黎緊9月要考小學??? 我都係喎.  你地全部都係仔??? 我個係女.

Rank: 1


24
18#
發表於 07-6-18 16:38 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

我仔係慈幼私小上中學既, 我想澄清一下, 慈幼中學e+係中中, f.1-f.3都會用中文教學, 但係會有英語增潤課程, 即有幾個科目係會另外用英文教, 希望學生將來係銜接上少一點困難, 因為上到中四就會用英文教學, 考會考都會考英文卷, 但係有一班係中文班, 主要係俾英文真係成績比較差既學生讀。

學校成績真的不及以前, 因為轉左中中再加上其他學校既競爭, 中學又堅持收番小學部既85%學生, 所以band one既學生數目就相對少左, 但係以我所知, 呢幾年中學會考既成績都不斷進步, 拎到2x分既學生數目都唔少, 舊年都有一名七a既學生。

但係我好欣賞呢間學校既老師, 尤其係一些有經驗既老師, 佢地多數係慈幼教左好多年, 對學校盡心盡力, 對學生時常加以鼓勵, 我仔明年便要應付會考, 黎緊既暑假, 老師會日日返學幫佢地補習直到8月中才正式放暑假, 呢D唔係間間學校會做既。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13387
19#
發表於 07-6-18 16:47 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

AndyRain,
我個係仔呀.. 今年9月揀小學呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13387
20#
發表於 07-6-18 16:48 |只看該作者

Re: 慈幼小學 - 津貼小學

美琪,
多謝你既分享. 咁想問下.. 而慈幼中學係英中定係中中呢
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖