關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 北官&北循
發新帖
查看: 741|回覆: 2
go

北官&北循 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


257
1#
發表於 07-6-20 11:47 |只看該作者

北官&北循

各位媽媽,
請各位媽媽advise 北角官小 和北角循遁 的 意見 (學習情況,
學生生活, 開心程度 etc. etc). Thanks a lot!!!!!!

Cherlymama   

Rank: 3Rank: 3


311
2#
發表於 07-6-20 12:08 |只看該作者

Re: 北官&北循

我呀仔讀北循上午, 都幾開心, 功課唔算多.  都幾滿意.

有同學仔讀北官上, 佢媽媽話呢間學校, 講一套, 做一套, P2 已決定轉校.

Rank: 4


695
3#
發表於 07-6-20 14:44 |只看該作者

Re: 北官&北循


我都覺得北循好d.....!!!! 北官太push....!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖