關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 終於考完第一次呈分試
發新帖
查看: 1578|回覆: 10
go

終於考完第一次呈分試 [複製鏈接]

Rank: 4


764
1#
發表於 07-6-15 09:08 |只看該作者

終於考完第一次呈分試

全家終於同個女考完第一次呈分試, 真係好大壓力, 兼夾無拿拿份卷分開 2 parts 考, 題目多咗時間一樣(45分鐘). 大佬, 一共係十張紙, 要d細路45分鐘答哂, 真係唔讀到滾瓜爛熟都唔得, 無奈!  我個女間學校係"官校".

請問你哋d小朋友呈分試係深定淺o家?  可否分享吓!

Rank: 3Rank: 3


254
2#
發表於 07-6-16 00:14 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

我個女也是今天考完, 佢話份卷無話太深或太淺, 但要考埋音樂筆試和普通話筆試

Rank: 3Rank: 3


280
3#
發表於 07-6-16 18:13 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

我亞女都岩岩考完第一次呈分試,佢話深淺度同平時一樣,

無話特別淺左喎!

Rank: 3Rank: 3


152
4#
發表於 07-6-17 21:22 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

我個仔都係官校...今次o的成績 ok wo...(但份 paper佢又話唔算淺 ,都有o的深)
中文..數學進步左..常識跌左1 分 ,
最衰係英文...唔知點解咁耐都唔派 ,
音樂 &普通話 佢無咩點溫過 , 我地都唔係好理呢o的科(雖知呈分都計)
個仔話自己應該係全級10名內 (希望得 la )

Rank: 3Rank: 3


152
5#
發表於 07-6-19 10:38 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

英文都派埋 la.....不過我想問係唔係只會派份GE paper ,作文 & listening 唔會派架 ????

Rank: 5Rank: 5


1713
6#
發表於 07-6-19 15:08 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

你地學校是否用以下準則來計分.
90-100 A
80-89 B
70-79 C
60-69 D
很多事情,錯過了就沒有了;錯過了就是會變的,緣份也是。人與人之所以能夠成為朋友,成為知己,在於彼此交往的機會多,及彼此的交流坦誠.願主祝福你們!TRACY

Rank: 3Rank: 3


280
7#
發表於 07-6-19 16:30 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

我囡學校同你有些不同!好似我地會著數d喎!攞A機會高一些。

96-100 A+
91-95  A
86-90  A-
76-85  B
瑄婷 寫道:
你地學校是否用以下準則來計分.
90-100 A
80-89 B
70-79 C
60-69 D

Rank: 4


891
8#
發表於 07-6-19 17:18 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

阿囡明天就考完這個試啦!   

Rank: 4


891
9#
發表於 07-6-19 17:25 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

瑄婷 寫道:
你地學校是否用以下準則來計分.
90-100 A
80-89 B
70-79 C
60-69 D


咁拿"A"都幾難呀!要取"9"字頭.

阿囡間學校是:
86-100 A  
75-85   B
60-74   C
D 就是不合格

Rank: 3Rank: 3


251
10#
發表於 07-6-19 18:51 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

係呀,我女間學校都係咁樣計架,
佢都派左卷tim,中英數都A,但常識計埋project 分都只有b, 拉低晒總平均分.佢讀所謂精英班,d同學成績鬼咁勁,相差零點幾分都跳幾個名次,好似跑馬影相咁,差少少就係衰左架啦.
我唔識而家教署的制度,只知話呈分試,叫個女一定要努力d呀.
瑄婷 寫道:
你地學校是否用以下準則來計分.
90-100 A
80-89 B
70-79 C
60-69 D

Rank: 5Rank: 5


1713
11#
發表於 07-6-20 12:29 |只看該作者

Re: 終於考完第一次呈分試

今日終於可以輕鬆吓,考完試了. 我細女話放監,一放學便到樓下玩單車,現在打PSP,盡情玩個痛快
很多事情,錯過了就沒有了;錯過了就是會變的,緣份也是。人與人之所以能夠成為朋友,成為知己,在於彼此交往的機會多,及彼此的交流坦誠.願主祝福你們!TRACY
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖