關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無小朋友係誇區返學的?
發新帖
查看: 2596|回覆: 19
go

有無小朋友係誇區返學的? [複製鏈接]

Rank: 2


38
1#
發表於 07-6-7 20:14 |只看該作者

有無小朋友係誇區返學的?

我想知道多數係用校車,搭車,定係自己車呀??
仲有呀..幾多點要出門呀??由那區同那區呢??

唔好意思噤多問題!!

因我小女要由粉嶺去沙田返學呀!!
Melody

Rank: 5Rank: 5


1488
2#
發表於 07-6-7 20:25 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

oh my kid will go to primary school locate in central coming Sept n i live in Tseung Kwan O. Of coz i will let her to take schoolbus .... pretty long way of transportation...     

Rank: 2


38
3#
發表於 07-6-7 20:31 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

woo ......好遠呀~
點解會係過海study ke??

i need go shatin ..because fanling not too more good primary school and secondary school !My dayghter K3

your kid is it choose a really good primary ?

i just ask some friend ..if i let my kid go school by bus..need 6:00 wake up ar
Melody

Rank: 5Rank: 5


3218
4#
發表於 07-6-7 21:30 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

我囡囡由屯門返長沙灣. 6:45 wake up, 7:20am上車, 7:55am落車, 習慣左, 反而吾會賴床.

Rank: 5Rank: 5


1488
5#
發表於 07-6-7 22:21 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?


yes .. of coz is a good school... otherwise i will not choose other side la but luckily is only half day school

由 by830625 於 2007-06-07 20:31:57

woo ......好遠呀~
點解會係過海study ke??

i need go shatin ..because fanling not too more good primary school and secondary school !My dayghter K3

your kid is it choose a really good primary ?

i just ask some friend ..if i let my kid go school by bus..need 6:00 wake up ar

Rank: 2


38
6#
發表於 07-6-7 22:28 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

六點幾起身返學,我驚小朋友好倦,所以仲考慮會唔會自己車個女!!

唔好意思想問下你的小朋友幾多點上床訓覺呀??
Melody

Rank: 2


38
7#
發表於 07-6-7 22:32 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

half day is ok la...
but is it still need wake up at 6:00??
Melody

Rank: 5Rank: 5


1488
8#
發表於 07-6-7 23:09 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

no, it's afternoon half day school.... should get on school bus around 11:30am....and sleep around 10:30pm, wake up around 9am. However, as what u said get up at 6am is very normal  (i mean taking morning half day or even full day)

Rank: 3Rank: 3


192
9#
發表於 07-6-7 23:31 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

一般小學返學時間是 8時 .  小學不可以遲到. 除非間學校是在屋企樓下. 否則點都要預鬆D 時間.  我當家距離學校需要半小時. 咁即是 7時半前出門口.  小朋友應該是 7時起身 半個鐘 疏洗食早餐換校服...等等.  

如果住得遠可能要早些啦. 有D小朋友 又特別需要多些時間預備. 咁 6:45 分起身差唔多啦.

回想我細個返小學 (上午) 都係要 6點幾起身. 學校好似係返 7時45分 OR 35分 . 因為有下午班.  所以返得早些.  我們是3兄弟姐妹同一間小學. 我印象中係要早起身步行回校. (需時 20 分鐘)  果時鐘意早D返學可以和同學仔玩一陳才正式集隊 上早會.   不過我記得9時半係一定一定要上床.

Rank: 2


38
10#
發表於 07-6-7 23:53 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

oh ..i think i need change my daughter time table la...now she back to kindergarden at 1:00pm...so she wake up at 10:00...
she sleep really later..about 11:00
i think need change to 9:30 ..i think...
Melody

Rank: 4


642
11#
發表於 07-6-9 19:12 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

Kittymummy:

我想知你囡囡由屯門哪處上車,在長沙灣哪所學校就讀?因我打算囡囡也長沙灣讀書,但問過校車要 6:30上車,太早了.請問你囡囡是坐校車還是保母車?謝謝你的幫忙.

                                          kiuma

Rank: 5Rank: 5


3218
12#
發表於 07-6-10 02:39 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

Hi Claralee,

我在屯門碼頭總站上車 (7:19 am), 搭59x, 日日都好準時.
囡囡在長沙灣果邊返學(幸福村), 我就自己同佢返學. so far都無因為塞車遲到,早上有巴士專線. 如果你個case, 6:30真係太過早. 如果可以的話, 最好自己帶拉. 因為校車遲兩分鐘都吾等人. 請問你囡囡邊間學校? 咁好有保母車到屯門? 幾多$呀?

Rank: 4


642
13#
發表於 07-6-10 12:11 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

Kittymummy:
   你就好啦,可以帶囡囡回校.我要返工,不可以.祟真小學要6:30上車,我考慮是否給我囡囡讀這間.請問你,長沙灣還有哪些好的小學.聽聞深水"步"區中下層家庭為主,請問是否屋村小朋友較多.我現在都不知如何選校,請提出你寶貴的意見.謝

Rank: 5Rank: 5


3218
14#
發表於 07-6-10 16:08 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

claralee, 祟真小學真係吾知好吾好. 無嘜人講過. 我個囡囡讀開平, 我覺得幾好(係第一志願). 個女好鍾意返學. 坦白講, 長沙灣區多左屋村,新移民一定比較多. 不過細路好吾好, 家庭教育都好重要. 除非你讀私校, 如果吾係間間都一定吾少. 咁你係吾係誇區?

Rank: 4


642
15#
發表於 07-6-10 21:05 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

Kittymummy:
    其實我都很矛盾,如果跨區一定要搬屋,我又唔想,但又不想囡囡在屯門讀書,所以唯有選擇一些有校巴兼好的學校,我已預了她讀私校,但不要太早起床便可.請問你知不知多不多屯門的家長子女讀九龍學校,情況如何?
   其實我很羨慕你可以帶囡囡返學,你是否要來回四次?

Rank: 5Rank: 5


3218
16#
發表於 07-6-10 22:28 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

起初我都好似你咁矛盾. 但係其實車程都已經吾長(35mins), 因自小(k.1)都係咁樣出去. 之前都諗緊長沙灣or屯門d學校, 吾知自己做嘜鬼round1自行收生時, choose屯門. 之後仲要吾收, 驚足大半年.我一路都係想比佢讀開平.
另外, 我依家都吾在長沙灣返工, 在荃灣. 遲d仲話番kln bay.
不過學校都係返8:10am. 公司就返9:00am, 其實對個細路無影響(只係一程車). 但係可能自己辛苦d, 不過無所謂拉, 反正我地都習慣左.  我可以話比你知, 屯門碼頭區係有好多細路出市區返學, 中學生都吾少. 我見都有荃灣官立d校車到我樓下. 吾好以為讀同區就可以好遲起身, 我見"屯門保記小學"d細路, 6:45am就要等校車, 仲早過我囡囡起身.

Rank: 3Rank: 3


192
17#
發表於 07-6-21 09:50 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

Kittymummy

不好意思. 我想問下放學點算. 因為校車唔去屯門.  返學自己帶我都覺得唔錯. 係就係辛苦d. 不過這是一份很珍貴的禮物給小朋友. 他們日後一定記得媽媽每天帶番學的情境.  這些寶貴的回憶相信永遠會留在孩子的腦海裡.


tks

Rank: 5Rank: 5


1270
18#
發表於 07-6-21 09:57 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

I just wonder why you need to     The school was taken by yourself first.  Otherwise, you child will not need to take long journey to school    Actually, Net 11 is good.  If I were you, I will take MTR to school

chuiyeebird 寫道:
oh my kid will go to primary school locate in central coming Sept n i live in Tseung Kwan O. Of coz i will let her to take schoolbus .... pretty long way of transportation...     

Rank: 5Rank: 5


4715
19#
發表於 07-6-21 10:29 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

chuiyeebird

net11好喎, 小朋友好快適應, 唔洗擔心.

我住屯門在西環返工, 當初我都想小朋友在中西區返學, 放學搵西環的親戚接濟, 但最後因為daddy反對所以放棄了.   

Rank: 5Rank: 5


3218
20#
發表於 07-6-21 10:31 |只看該作者

Re: 有無小朋友係誇區返學的?

Hi Hat, 可以叫小朋友去保習社. 不過我好好彩, 我爸爸都係住長沙灣...帶囡囡返學,這亦都是對我一份很珍貴的禮物.
我會好好珍惜的!

hat 寫道:
Kittymummy

不好意思. 我想問下放學點算. 因為校車唔去屯門.  返學自己帶我都覺得唔錯. 係就係辛苦d. 不過這是一份很珍貴的禮物給小朋友. 他們日後一定記得媽媽每天帶番學的情境.  這些寶貴的回憶相信永遠會留在孩子的腦海裡.


tks
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖