關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 元朗校友會小學好吾好?
發新帖
查看: 4497|回覆: 8
go

元朗校友會小學好吾好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1632
1#
發表於 07-6-1 09:21 |只看該作者

元朗校友會小學好吾好?

如題

Rank: 2


66
2#
發表於 07-6-2 00:02 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

O.K.呀 :wink:

Rank: 5Rank: 5


1229
3#
發表於 07-6-2 13:57 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

band 1尾 band 2 頭, 係你第幾志願呀? 應該不是杯茶啦, 如果唔係你點會咁問, 哈哈! 我仔讀呢間   

Rank: 4


790
4#
發表於 07-6-2 15:39 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

您囝囝讀成掂呀? 多唔多功課, 小測&考試呀? 有冇用普通話教中文科呀?
bobo 寫道:
band 1尾 band 2 頭, 係你第幾志願呀? 應該不是杯茶啦, 如果唔係你點會咁問, 哈哈! 我仔讀呢間   

Rank: 5Rank: 5


1229
5#
發表於 07-6-2 20:54 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

我仔讀得唔錯呀, 功課平均5樣啦, 正常量數, 一個 week 只得一次默書, 唔會中英同一個 week 默書, 無 test, 一年4次考試, 小二開始用普通話教中文, 但只得一班係普通話教架咋, 其餘3班仍是廣東話教, 因學校是上年才開始普通話教中文, 我仔便是白老鼠, 學校老師個個都好好人, 好有愛心, 你可以上學校網站了解多些學校的情形

Rank: 4


790
6#
發表於 07-6-2 21:01 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

thanks!
bobo 寫道:
我仔讀得唔錯呀, 功課平均5樣啦, 正常量數, 一個 week 只得一次默書, 唔會中英同一個 week 默書, 無 test, 一年4次考試, 小二開始用普通話教中文, 但只得一班係普通話教架咋, 其餘3班仍是廣東話教, 因學校是上年才開始普通話教中文, 我仔便是白老鼠, 學校老師個個都好好人, 好有愛心, 你可以上學校網站了解多些學校的情形

Rank: 5Rank: 5


1632
7#
發表於 07-6-3 14:33 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

幫朋友問的,我杯茶在6月2日(射)左啦,派第6志願

Rank: 1


5
8#
發表於 07-6-4 20:22 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

not 2 good but OK, dont worry.

Rank: 5Rank: 5


1241
9#
發表於 07-6-21 12:20 |只看該作者

Re: 元朗校友會小學好吾好?

我囡囡是2P班學生,她很喜歡這間學校,所以我也很喜歡.雖然這間學校不是BAND1頭,但我接受它的教法,學生又乖.其實,一個學生的成績好或壞,我覺得最主要是看家長的培育,不要全頼學校責任,時常聽到一些家長說學校的教師及教法怎樣不好,但有否問問自己身為家長,放在仔女身上的時間有多少(我是上班一族,大約晚上七時才回到家中,囡囡是由祖父母照顧),不要一味把責任推在工人或其他人身上,另外,小朋友的學習能力及吸收能力亦有差異,不能要求太高;假日,我會盡可能全天候陪著她,其他活動後,我亦希望自己接她回家.她現在的對內及對外成績還不俗.
此外,校友會今年對外成績亦頗進取,希望這幾年可以升上BAND1頭學校.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖