關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 大家覺得小一是不是適合用舊課本
發新帖
查看: 851|回覆: 5
go

大家覺得小一是不是適合用舊課本 [複製鏈接]

Rank: 1


9
1#
發表於 07-6-22 00:46 |只看該作者

大家覺得小一是不是適合用舊課本

我囡囡今年入小一, 有朋友給了我舊課本, 雖有畫花, 但仍很新. 因為家中環境不太好, 想慳得就慳. 咁做僧唔會唔太好, 因其他小朋友都有新書. 如果係你, 會唔會用?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
2#
發表於 07-6-22 00:57 |只看該作者

Re: 大家覺得小一是不是適合用舊課本

其實都唔緊要的呀,我呢幾年都有幫助d有需要人仕搵二手書,好多時電腦/音樂/宗教/普通話書都好新下的,如果中英數多花痕,淨賣呢d都減輕負責架啦....好似我囡囡咁....人地高年班都比左d書我...咁我囡囡有兩套...甚至三套二手書(我都有買新書既)...但佢成日都唔記得拎書,好多時上堂都會拎二手書上堂,有時老師可能覺得佢有無買書都未定.....都無問題...今年呀,我有d買左比佢既書,直情新到無劃野.....可以resale返出去添.....你唔好覺得有問題,就唔會有問題,可以同囡囡解釋,咁樣環保丫麻,又可以慳返d錢做第二樣野

Rank: 5Rank: 5


3060
3#
發表於 07-6-22 09:17 |只看該作者

Re: 大家覺得小一是不是適合用舊課本

阿女music 是用舊書的.
但有點要提醒各位如果d書內附有貼紙要小朋友貼的舊書不要拿出來賣. 上年我係bk度搵到合女女用的舊書, 但交收那天我沒有時間所以叫細佬代勞,點知回到家基本要貼的都已經貼了. 小朋友在課堂上看住另的小朋友貼,而自己無得貼.

Rank: 4

醒目開學勳章


543
4#
發表於 07-6-22 10:30 |只看該作者

Re: 大家覺得小一是不是適合用舊課本

我覺得用二手書都冇問題.我囡囡既幼稚園書都全部都留返比弟弟用.有時表姐用過的書,我囡囡合用都會用.如Reading書咁,普通話書都係用二手.作業就一定要買啦.我囡囡都唔覺得有問題.

Rank: 2


40
5#
發表於 07-6-22 10:34 |只看該作者

Re: 大家覺得小一是不是適合用舊課本

我覺得用二手書沒問題呀,其實書本都是用來學習呢,
當然要選擇一些比較好的舊書,例如不會被人畫到好花,
作業就要買過啦!最緊要留意書本有沒有改版,改版了的書本
就只能買新的啊。
注意個人&小朋友的個人衛生!

Rank: 5Rank: 5


1948
6#
發表於 07-6-22 10:46 |只看該作者

Re: 大家覺得小一是不是適合用舊課本


據聞現在小學很多課本內都有課堂習作 (教科書內), 因此用舊書的唯一不好處便是同學在課堂上做習作時, 自己的一本已被上手用家做了 — 中、英、數都有這情況。 (這習作不同家中做的作業, 出版社這樣做, 逼人要年年買新書囉~  不過, 如果經濟有問題, 就不要顧慮太多, 尤其如果本舊書唔駛錢, 用得就用啦!)
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖