關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!
查看: 3599|回覆: 25
go

收到聖方濟各叩門取錄通知!!! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


290
1#
發表於 07-6-18 16:39 |只看該作者

收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

太開心啦!!估唔到16號考完,咁快就通知取錄!


唔知有冇其他叩門申請都取錄呢?

大家加油!      


Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-6-18 17:08 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

你好呀 請問你叩邊區既聖方濟各呢 ?
  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2315
3#
發表於 07-6-18 17:12 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

cherrycpk 寫道:
太開心啦!!估唔到16號考完,咁快就通知取錄!


唔知有冇其他叩門申請都取錄呢?

大家加油!      


我都收到啦.....好開心呀!!

Rank: 3Rank: 3


290
4#
發表於 07-6-18 17:24 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

emiluihk,

我叩石硤尾嗰間!


Rank: 5Rank: 5


1245
5#
發表於 07-6-18 17:27 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

呼~~  

原來係唔同區 , 我仲以爲又無我份添 ...
因為同校名 , 我仲等緊interview 既機會 咋 ...
真係恭喜晒你呀 ....
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


290
6#
發表於 07-6-18 17:28 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

sally1,

我地個女有機會做同學仔,你會唔會星期五去註冊呀?
嗰日我仲遲左2,3分鐘到,佢話佢考考下仲去埋廁所,好彩個女仲夠時間做paper同埋都識做!


Rank: 3Rank: 3


290
7#
發表於 07-6-18 17:34 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

emiluihk,

爭d嚇親你添, 祝你好運!


Rank: 5Rank: 5


1245
8#
發表於 07-6-18 17:46 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

唔好咁講LA, 係我自己唔夠鎮定啫 ...
再次恭喜你呀 , FEEL 到你有幾開心 ...

係喎 , 乜你地小朋友INTERVIEW 要考筆試 ?
請問佢地係咪考P.1 ? 乜唔係話唔准考筆試既咩 ?

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2315
9#
發表於 07-6-18 17:46 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

cherrycpk

我fir會去註冊, 不如到時相認.
你個女係咪考完第一個落來個個呀?

Rank: 3Rank: 3


186
10#
發表於 07-6-18 18:11 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

sally1, cherrycpk,
恭喜你二位呀∼

另,我都想同囡囡下年報呢間學校呀,請問大約幾時開始報名,考d咩呢?可以pm告訴我嗎?謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1983
11#
發表於 07-6-18 21:30 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

do u know how many students are accepted for 2nd round interview?

Rank: 5Rank: 5


1559
12#
發表於 07-6-19 01:22 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

it is my daugther, she is accepted by SFA as well.  

sally1 寫道:
cherrycpk

我fir會去註冊, 不如到時相認.
你個女係咪考完第一個落來個個呀?

Rank: 4


848
13#
發表於 07-6-19 14:03 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

Congratulations to all of you
My son will also study in P.1 in the coming school term.

Rank: 5Rank: 5


1983
14#
發表於 07-6-19 22:15 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

for the registration this friday, do we need to bring the kid? the school only said we need to bring the cheque books and pay the school fee. how about the school uniform and also the textbooks? do we need to tell them we need the school bus service? how about the allocation of the class?

Rank: 3Rank: 3


290
15#
發表於 07-6-19 23:14 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

BAU,

我問過,學校話唔使帶小朋友番去,校服事宜遲d會通知,嗰日淨係番去俾錢註冊就得!


Rank: 3Rank: 3


290
16#
發表於 07-6-19 23:21 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

sally1,

我個女差唔多最後落黎嘅,高高地,可能嗰日我地遲到2,3分鐘,所以排最後。唔知嗰日2nd in嘅小朋友係唔係差唔多都會收呢?我開頭仲以為有好多人in添,原來得嗰十個到!
你個女讀邊間幼稚園架?我個女讀約克,佢有個資優嘅best friend第一輪入左,所以佢lee次入到都好開心,一考完就話有信心考到!
星期五見!


Rank: 3Rank: 3


290
17#
發表於 07-6-19 23:24 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

恭喜晒您,KRISTYMAMI!!!!

我地又多個同學仔啦!
你小朋友讀邊間幼稚園存?


Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
18#
發表於 07-6-19 23:31 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

    
祝小朋友有個開開心心的小學生活
保持聯絡
sally1 寫道:
cherrycpk

我fir會去註冊, 不如到時相認.
你個女係咪考完第一個落來個個呀?

Rank: 4


848
19#
發表於 07-6-20 00:15 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

hello cherrycpk,
恭喜晒    
小兒都係讀約克,佢都幾"脂"憂架,佢係肥仔一名。 btw 今年york都好似有幾多小朋友考到sfa亞仔班裡頭已知有一個同佢一齊升sfa,我問阿仔仲有冇其他同學仔,佢就話唔知喎。   :
你囡囡讀邊班架﹖我個仔讀U3B
你個女讀邊間幼稚園架?我個女讀約克,佢有個資優嘅best friend第一輪入左,所以佢lee次入到都好開心,一考完就話有信心考到!


Rank: 3Rank: 3


290
20#
發表於 07-6-20 00:28 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

我個女讀U3A, 叫CRYSTAL, 佢有幾個同學都入到SFA, 希望大家可以入到同一班互相照應,我見上年約克畢業生都幾多人入到SFA, 唔知今天係唔係!


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖