關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名 ...
發新帖
查看: 3808|回覆: 18
go

有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校 [複製鏈接]

該用戶已被刪除

1#
發表於 07-6-2 08:10 |只看該作者

有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1692
2#
發表於 07-6-2 09:41 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

統一派位,人人平等
一定有CHANCE架

Rank: 5Rank: 5


1889
3#
發表於 07-6-2 09:42 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

據我所知15分入不到喇沙. 試過有朋友遞表, 個校長(親自收表)大大聲叫:「得15分咁少?!」

另一個朋友有20分, 校長收表時就只一句:「到時睇結果啦.」

Rank: 8Rank: 8


17541
4#
發表於 07-6-2 10:06 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

真事呢架 !! 我都試過去喇沙交表聽到校長講 : 你有20分,到時睇結果啦

而前面果個人校長講: 你得15分 !!

醒目開學勳章 王國長老


59483
5#
發表於 07-6-2 12:14 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1160
6#
發表於 07-6-2 12:32 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

唔知15分有無可能入到協恩呢?
今年有幾多學位呀?

Rank: 5Rank: 5


1051
7#
發表於 07-6-2 12:37 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

Hello vic6 :

請看這裏,TMWa 很詳細地解釋了協恩派位的情況:
http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=988668&forum=175&9

你給我的PM,我也回答了多天,你有沒有看呀?

cheungll

Rank: 8Rank: 8


17541
8#
發表於 07-6-2 12:37 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

15分協恩 多數唔得 ( 得45 個位 自行) , 另45個位統一派位

Rank: 5Rank: 5


1692
9#
發表於 07-6-2 12:55 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

其實LIST 呢4間
間間都冇CHANCE係1ST ROUND入到

Rank: 5Rank: 5


1160
10#
發表於 07-6-2 13:06 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

hugub,
THANKS A LOT.

Rank: 5Rank: 5


1160
11#
發表於 07-6-2 13:07 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

hi cheungll,
唔該晒.
我都回應左你la.
真要你教我先得.

hehe   


1481
12#
發表於 07-6-2 14:39 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

13#
發表於 07-6-2 19:51 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1692
14#
發表於 07-6-3 00:23 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

換個方向黎睇
以講luck為原則,其實十收一同15收一,基本上冇咩分別
所以,要再考慮:-
1/ 博呢兩單有冇打算有c校back up
2/ 有冇中學BACK UP間小學, 5係6年後再博一次真係老多幾年 (呢點喇沙優勝)
3/ 理想中學,因為中學校網跟校網,邊個中學校網有閣下心儀既學校
4/ TOUCH WOOD 萬一第一志願衰左, 要選次選既時候邊個校網更可取
yuenmanwai 寫道:
其實大抽獎入到喇沙同油天的機會是大約幾多呢. 是否油天機會大一點.

Rank: 1


9
15#
發表於 07-6-3 07:26 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

Is anybody knows the % of HY primary student go back to HY sec.?  Total 90 seats, so how many classes are there in P1?

Rank: 5Rank: 5


1889
16#
發表於 07-6-3 08:13 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

according to page 17 of 《小學概覽2006》協恩中學附屬小學, it says 2005-06年 contains 3班小一(人數101人), and that 2006-2007 will also contain 3班小一.

on the side column it says "2004年度升中派位逾九成學生獲派直屬中學..."

hope it helps!

QQAAMA 寫道:
Is anybody knows the % of HY primary student go back to HY sec.?  Total 90 seats, so how many classes are there in P1?

Rank: 4


513
17#
發表於 07-6-22 07:58 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

我覺得該4間都難入
如有私校back-up 抽下獎無害
(預無抽中 如抽中 就當中 "六合彩"
雖我買"六合彩"明知不中 我又繼續會買)

Rank: 5Rank: 5


2153
18#
發表於 07-6-22 09:22 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

栗子媽媽 寫道:
統一派位,人人平等
一定有CHANCE架


Agree but the possibility.....
Good luck!

Rank: 3Rank: 3


121
19#
發表於 07-6-22 10:29 |只看該作者

Re: 有無15分入到喇沙,瑪利諾,協恩,聖瑪琍etc.........之名校

如果我有20分,咁機會都係得50%,if 2nd round 係41網機會會否大d,還是同1st round一樣得50%呢?
‹ 上一主題|下一主題