關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我... ...
發新帖
查看: 753|回覆: 5
go

申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我... [複製鏈接]

Rank: 1


2
1#
發表於 07-6-21 17:15 |只看該作者

申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我...

咩下年先讀小學要咁緊張架喇...死喇...我咩都唔知...我個仔仔來緊都讀k3喇..住葵涌區架...有無人知有咩好學校呢?而家搞到我都好擔心呢! 申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我...感激

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-6-22 11:57 |只看該作者

Re: 申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我...

MsKeri ,

     小一入學申請程序 :-

http://www.emb.gov.hk/FileManager/TC/Content_1511/emb-lft-c07.pdf

     根據所住地址編排之小學校網 :

     http://www.emb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeID=1505

     區別範圍之學校資料 (不是所屬之校網稱爲跨區):

     http://embhsc.hkedcity.net/primary/

       我諗你睇住咁多先, 再有唔明or 有乜問題
再替你解答 ... 加油    
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
3#
發表於 07-6-22 11:58 |只看該作者

Re: 申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我...

MsKeri ,

     小一入學申請程序 :-

http://www.emb.gov.hk/FileManager/TC/Content_1511/emb-lft-c07.pdf

     根據所住地址編排之小學校網 :

     http://www.emb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeID=1505

     區別範圍之學校資料 (不是所屬之校網稱爲跨區):

     http://embhsc.hkedcity.net/primary/

       我諗你睇住咁多先, 再有唔明or 有乜問題
再替你解答 ... 加油    
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


321
4#
發表於 07-6-22 13:41 |只看該作者

Re: 申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我...

約11月幼稚園會派發第一輪自行收生的報名表,你應事先查清楚自己所住的區域屬哪一個校網,有哪些心儀的小學,計算一下自己的得分,看看能入讀心儀學校的機會有多大。

若你打算為兒子報讀直資或私立小學的話,你要留意它派發報名表的時間及截止報名的時間,大部份學校約在9月份派表,當然實際時間你要自行致電該校查詢啦,以免錯失機會。

小女今年9月入讀小一,回想去年自己都是十分徬徨擔心,現在得知結果,心才定下來。不妨多向有經驗的人詢間,留意坊間經常有有關的選校講座舉辦,你可從中得知更多。

Rank: 3Rank: 3


118
5#
發表於 07-6-22 14:02 |只看該作者

Re: 申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我...

timaliceching,

我系今年9月選小一, 自行收生應該系9月份, 到11月有結果.

Rank: 3Rank: 3


321
6#
發表於 07-6-22 20:38 |只看該作者

Re: 申請讀小學有咩程序架,,可唔可以教下我...

對不起,記錯月份。
‹ 上一主題|下一主題