關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 明年選校啦...各位幫忙!!
發新帖
查看: 986|回覆: 3
go

明年選校啦...各位幫忙!! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


296
1#
發表於 07-6-15 13:56 |只看該作者

明年選校啦...各位幫忙!!

Hi, 唔知有無6年級的媽媽有經驗呢? 我個仔9月升P.6, 去年升中開始有自行選校的形式. 請問各位是如何的? 學校是否在9月開學時就會派表 ? 程序應該如何 ? 聽有些媽媽講, 又要去考試/面試之類..... 請指教 !!    

Rank: 3Rank: 3


296
2#
發表於 07-6-22 12:40 |只看該作者

Re: 明年選校啦...各位幫忙!!


Hi, 唔知有無6年級的媽媽有經驗呢? 我個仔9月升P.6, 去年升中開始有自行選校的形式. 請問各位是如何的? 學校是否在9月開學時就會派表 ? 程序應該如何 ? 聽有些媽媽講, 又要去考試/面試之類..... 請指教 !!     [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1631
3#
發表於 07-6-22 13:35 |只看該作者

Re: 明年選校啦...各位幫忙!!

有幾個topic 你可以參考下(都係係初中教育度可以搵到)

直接CLICK入去下面任何一個TOPIC就得架啦

初中選校秘笈及填表方程式

如何為子女預備入band 1 中學

升中選校策略家長知多D - 專家答話

希望幫到你啦, 如有其他問題, 可以自己係初中教育度開TOPIC搵其他富有經驗既媽咪幫手   
上主是我的牧者, 我實在是一無所缺。
祂使我臥在青綠的草場, 又領我走近幽靜的水旁,
還使我的心靈得到舒暢。
祂為了自己名號的原由, 領我踏上了正義的坦途.....
祢的牧杖和短棒, 是我的安慰舒暢.......
在我一生的歲月裡, 幸福與慈愛常隨不離,
我將住在上主的殿裡, 直至悠遠的時日。

Rank: 4


891
4#
發表於 07-6-22 14:55 |只看該作者

Re: 明年選校啦...各位幫忙!!

自行選校係要自己做資料搜集o架。你心儀o既學校要點o既入學要求呢?幾時開始接受申請呢?校風怎樣呢?你o個囝囝鐘唔鐘意呢?樣樣都要諗o架。現在開始要準備o架啦!
加油!   
‹ 上一主題|下一主題