關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 91網-你地派左邊間呀?
查看: 17869|回覆: 134
go

91網-你地派左邊間呀? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


144
1#
發表於 07-6-2 16:20 |只看該作者

91網-你地派左邊間呀?

第一志願"沙呂小"唔得呀, 去了第二志願. 你地呢??
SUNNY媽

Rank: 1


29
2#
發表於 07-6-2 16:23 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

派到第二志願,呂小唔入啊!!!!!!!!!       

Rank: 3Rank: 3


120
3#
發表於 07-6-2 16:48 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我派左去保良局蕭漢森呀 [quote]

Rank: 3Rank: 3


280
4#
發表於 07-6-2 16:58 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我個仔派中了第一志願沙呂小...超開心呀
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


112
5#
發表於 07-6-2 17:30 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

去了第一志願"呂小"     
Tammy mama

Rank: 5Rank: 5


4931
6#
發表於 07-6-2 18:28 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我第一"一呂"唔得, 第二"胡素貞", 哀埋, 派第三"循道",真的很不開心...

有3個人話依間學校好, 校長話"麻麻", 更不開心...

可能因為仔仔係學校考第一, 點知派得更鬼差...考第二的同學派第二志願, "胡素貞"比仔仔仲好d, 其他同學有d好好彩入到"一呂"...真的很不開心...

今天要四圍叩門, 有校長話今年dband1學校位好緊張, 剩番很少位,    


766
7#
發表於 07-6-2 19:34 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


766
8#
發表於 07-6-2 19:35 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


112
9#
發表於 07-6-2 21:29 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我今曰超開心, 因為點都估唔到抽中咗第一位. 當時我老公只填第一位(一呂),第二位(沙呂),其他冇填,博一鋪.今日去拎結果都平常心(因為初頭打算讀九龍真光) ,當知道抽中一呂,大叫了一声,勁開心!thx god. 仲記得個個人叫我再望多次個名啱唔啱, 我話係呢個名,冇錯!直到呢刻我仲好興奮,从來未有咁好彩.     
Tammy mama

Rank: 1


6
10#
發表於 07-6-2 22:12 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

請問"沙田循道"好唔好?

Rank: 3Rank: 3


182
11#
發表於 07-6-2 22:25 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

lusiyilucy: 我同你一樣, 第一志願"一呂", 第二志願"沙呂", 心想一定派不到, 到時試下叩門,  而且已有私校取錄了我仔仔, 本以平常心去看今日的派位結果, 點知一看入左"一呂", 當堂激動地眼濕濕, 差點喊左出來。我有幾個朋友全部入晒第一志願, 所以我以為今年容易入第一志願添, 看了大家的留言, 原來真係睇下好唔好彩。
      希望大家繼續加油!


766
12#
發表於 07-6-2 22:25 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 1


5
13#
發表於 07-6-2 22:33 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

你地好啦, 我仔派左間我都冇揀過既, 路德會梁鉅鏐, 呢間點架, 我未聽過呀, 大家比d意見呀

Rank: 5Rank: 5


1907
14#
發表於 07-6-2 22:39 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

GOOD you can check the goverment primary school net.Can your tell me you kid study which kindergarden

Rank: 5Rank: 5


1907
15#
發表於 07-6-2 22:43 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

Are you live in shatin,and your kid study which kindergarden.thanks

Rank: 1


5
16#
發表於 07-6-2 22:47 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

ting,

請問網址係咩呢, 我仔讀根德園, 所以我期望佢派到一呂架.
梁鉅鏐係band 幾呢?謝謝你既回覆.

Rank: 5Rank: 5


1907
17#
發表於 07-6-2 22:48 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

Yes.over 50

Rank: 5Rank: 5


1907
18#
發表於 07-6-2 22:49 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

Rank: 1


29
19#
發表於 07-6-2 22:50 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

派到第二胡上,都無知係唔係好彩

Rank: 1


5
20#
發表於 07-6-2 22:58 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

ting,

唔好意思唔明咩yes over 50 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖