關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ?? ...
發新帖
查看: 2678|回覆: 18
go

基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


212
1#
發表於 07-6-24 08:30 |只看該作者

基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

Hello媽咪各位好, 我想比較一下這兩間小學邊間好d ? 較適合小女d ? 小女的個性是有d好勝心,較好動. however, 這兩間也是d不可多得的好學校, 實在有d頭痛, 請媽咪們比d意見我, 十分感激?!  cincin
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 1


22
2#
發表於 07-6-24 10:11 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

我路過的,多口一問,您唔係已選擇了邱佐榮嗎? 仲未揀掂煩惱中?

Rank: 5Rank: 5


2872
3#
發表於 07-6-24 11:38 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

係囉!乜兩間學校都收左你女女咩?

Rank: 3Rank: 3


212
4#
發表於 07-6-24 13:21 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

Hi yandaddy & sandylaw, 係呀, 昨天我和個女去佢丘佐榮註冊, 個班主任都無叫我比張註冊証佢, 其實, 我們放棄了救世軍上午校選了丘佐榮(希望可以上高一線的學校), 昨天我個女上午去考基灣筆試, 佢話d問題佢識做, 已基灣(西灣河)和柴灣聖米迦勒都不約而同在7月3日公佈收唔收, 我要問定你們各位d媽咪d寶貴意見啦~~~

茶實, 做父母的只是想個女讀到d較好的學校, 我聽朋友讀過佢個朋友仲勁, 轉左4次(註冊后再取回這個遊戲), 如果是越轉越好, 我唔怕辛苦少少... cincin

P.S. Finally, 我只叩了3間小學, 丘佐榮,基灣和柴米.
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
5#
發表於 07-6-24 14:05 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

呢幾間都差唔多,揀間近就好啦

Rank: 3Rank: 3


212
6#
發表於 07-6-24 16:40 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

Hi Sindy, 無錯, 近是其中一個優勢, d屋企人放便照顧(因我要工作). 其實都想了解一下柴米是一間什麼教學形式的學校, 我有少許資料:-
1. 基灣(西灣河)
較傳統, 校規嚴, 功課較多, 派校成績幾好,...
2. 柴灣聖米迦勒
文風敦濮, 功課唔知多唔唔, 派校成績幾好,...

請問有無補充... ?    Pls advise.  Thanks ~~~ cincin
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 4

醒目開學勳章


543
7#
發表於 07-6-24 17:33 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

基灣升中band 1約6x%,柴米升中3x-4x%.睇怕都唔使點比.
該用戶已被刪除

8#
發表於 07-6-24 22:34 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


646
9#
發表於 07-6-25 09:49 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

我是路過的!!!! 想問下為什麼你可以兩間學校都有機會面試 !!因為他們都需要首志願選擇才可以叩門!!!

Rank: 3Rank: 3


212
10#
發表於 07-6-25 09:58 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

Hi SK1, you are right, based on academic, 基灣始終是強於所有東區一帶的小學, of course包括柴米. 另外,我個女的班主任(k3)話今年丘佐榮派中的成績是80幾percent, 唔知真唔真, 佢無可勁過基灣. 啊! by the way, 請問你知唔知今年基灣派中成績派成點 ?可能是舊年同今年的figure有出入... cincin  Many thanks ~~~
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
11#
發表於 07-6-25 10:36 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

138人派英中65人,計埋民生11人同金交泰2人共78人,先得56%係band1咋.........see the link below
SK1 寫道:
基灣升中band 1約6x%,柴米升中3x-4x%.睇怕都唔使點比.
http://www.keiwan.edu.hk/student/result/result_allocation.php

Rank: 3Rank: 3


212
12#
發表於 07-6-25 11:06 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

Hi Sindy, thank you, 我今朝都有睇這個web page, 似乎percentage低左少少, 唔通無以前咁勁, 都無可能差過丘佐榮架?! 上星期六, 我同我老公和個女去丘佐榮的小一家長日, 個感覺都不是太反感, d小朋友d管弦樂和中樂表演得好出色, 上到班房班主任每位小朋友派一個名牌, 有d字要練定用來開學寫家課冊用的, 開始有d pushing了,不過ok可接受... cincin  P.S.  因為如果其他waiting list唔得, 個女就要讀這間了...
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
13#
發表於 07-6-25 11:13 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

呢間係舊基灣喎....新基灣先9x%band1喎...
cincin 寫道:
Hi Sindy, thank you, 我今朝都有睇這個web page, 似乎percentage低左少少, 唔通無以前咁勁, 都無可能差過丘佐榮架?! 上星期六, 我同我老公和個女去丘佐榮的小一家長日, 個感覺都不是太反感, d小朋友d管弦樂和中樂表演得好出色, 上到班房班主任每位小朋友派一個名牌, 有d字要練定用來開學寫家課冊用的, 開始有d pushing了,不過ok可接受... cincin  P.S.  因為如果其他waiting list唔得, 個女就要讀這間了...

Rank: 3Rank: 3


212
14#
發表於 07-6-25 11:19 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

我知,是舊基灣, 如果叩門入新基灣直頭唔咁想啦, 太勁了...
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 3Rank: 3


252
15#
發表於 07-6-25 11:25 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??


今年升中派位係咪在 7月10日至放榜呀?
新學期, 新希望......... : >

Rank: 3Rank: 3


212
16#
發表於 07-6-25 11:52 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

無錯, 丘佐榮的網上透明度不高, 不過相信佢的程度和hard pushing style, 佢應該可以將水平提高, 其實佢的程度也不淺...
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔

Rank: 3Rank: 3


220
17#
發表於 07-6-25 13:03 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

丘佐榮應該無 80%派 band 1, 佢地好似唔係網上公佈派位成績, 如果我係校長, 間學校咁好成績, 一定會公佈出去. 我個friend囝囝早兩年派位, 派左一間東區band 3中學.佢媽咪係校友,對個仔祈望很高,但讀唔上, 在小三成績已開始退步.佢自己都唔明,自己讀到,為什麼個仔就讀得.......

Rank: 1


22
18#
發表於 07-6-25 14:02 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

我也想知為什麼你可以兩間學校:新基灣& 柴米都有機會面試,唔係需要選擇首志願才可以叩門嗎 ?

Rank: 3Rank: 3


212
19#
發表於 07-6-25 14:22 |只看該作者

Re: 基灣(西灣河) vs 柴灣聖米迦勒, 點選...頭痛 ??

Hi  Sindy, 請問你的小朋友在那裡讀? cincin
A Happy Family of 4 >>>>Viann & Alex, 小龍女 & 馬猴仔
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖