關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙呂小
發新帖
查看: 1108|回覆: 6
go

沙呂小 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


126
1#
發表於 07-6-22 23:59 |只看該作者

沙呂小

請問大家對 '沙呂小' 有什麼意見分享?

Rank: 3Rank: 3


126
2#
發表於 07-6-24 01:01 |只看該作者

Re: 沙呂小

Rank: 3Rank: 3


126
3#
發表於 07-6-25 09:55 |只看該作者

Re: 沙呂小

有無人d仔仔囡囡在沙呂小讀?可以分享吓間學校好唔好啊?

Rank: 3Rank: 3


280
4#
發表於 07-6-25 10:17 |只看該作者

Re: 沙呂小

我個小朋友今年才入讀,未能告知呀~~
但係好多人都話一呂好過沙呂....
呢度都好少人讀沙呂...可能d家長工作或功課很忙,冇時間上bk...
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


126
5#
發表於 07-6-25 15:46 |只看該作者

Re: 沙呂小

但沙呂小好似校舍好好多喎!
其實我想問吓d功課,聽聞不少家長都要幫手做?
難唔難入阿(放下料來聽吓)?你個仔仔讀邊間小學架?

Rank: 3Rank: 3


280
6#
發表於 07-6-25 21:31 |只看該作者

Re: 沙呂小

我個仔咪就係今年九月才入讀小一...
校舍相當大...應該係二個一呂咁大...
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


126
7#
發表於 07-6-26 12:19 |只看該作者

Re: 沙呂小

咁你個仔仔讀邊間幼稚園?
仲想問下你是第一階段定第二階段入架?
唔好意思,想八多d!
‹ 上一主題|下一主題