關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 學芭蕾舞或拉丁舞好
發新帖
查看: 2198|回覆: 8
go

學芭蕾舞或拉丁舞好 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


118
1#
發表於 07-6-22 13:56 |只看該作者

學芭蕾舞或拉丁舞好

我個女5歲, 想比佢學跳舞, 你們覺得那樣好?

Rank: 3Rank: 3


118
2#
發表於 07-6-23 09:51 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

有冇媽咪可以分享下

Rank: 5Rank: 5


2065
3#
發表於 07-6-23 13:01 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

GeorgiHo,

我個人不喜歡太細學拉丁, 因我覺得好"老績"。除芭蕾舞你可以CONSIDER跳JAZZ。

Rank: 4


595
4#
發表於 07-6-23 15:41 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

我個女好鍾意人跳舞,佢芭蕾舞, ,JAZZ, TAP都有學, 拉丁以前都有學.
覺得芭蕾舞始終動作優雅, 最適合長期學習.
拉丁係有d"老績", 但唔學原因係佢後來無partner, 又唔想個女學男步. 所以你最好問一問老師關於partner的安排問題, 如果老師一定要一pair pair 0甘練, 0甘你要考慮your own partner問題, 又或者share男partner , 0甘你要留意係1對幾多.
如果小朋友係好好好斯文, 就學芭蕾舞哪.

Rank: 3Rank: 3


118
5#
發表於 07-6-23 16:25 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

mamimummy,

你個女現在重有冇學跳舞? 跳什麼舞? 聽人講學芭蕾舞會令到小朋友壞腳, 要學幾耐先會壞腳? 唔知拉丁舞會否有這個情況出現? 唔好意思, 太多問題, 因我想了解多d.

重有冇媽咪可以分享下.
mamimummy 寫道:
我個女好鍾意人跳舞,佢芭蕾舞, ,JAZZ, TAP都有學, 拉丁以前都有學.
覺得芭蕾舞始終動作優雅, 最適合長期學習.
拉丁係有d"老績", 但唔學原因係佢後來無partner, 又唔想個女學男步. 所以你最好問一問老師關於partner的安排問題, 如果老師一定要一pair pair 0甘練, 0甘你要考慮your own partner問題, 又或者share男partner , 0甘你要留意係1對幾多.
如果小朋友係好好好斯文, 就學芭蕾舞哪.

Rank: 4


595
6#
發表於 07-6-23 17:36 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

我個女現在有學跳舞--芭蕾舞, ,JAZZ, TAP.
壞腳問題--我個女學跳舞只為興趣,開心, 亦不急於考試, 所以佢只係grade 2, 未會壞腳. 但如想學有專長, 腳趾同腳形總有少少影響.
拉丁舞不同芭蕾舞, 所衍生的問題亦不同.

Rank: 5Rank: 5


3063
7#
發表於 07-6-23 18:59 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

用錯力先會壞腳,我本身都有跳芭蕾舞,而我見教芭蕾舞既老師個個小腿唔粗。其中有一個曾經係香港芭蕾舞團既首席表演員,佢既小腿仲非常幼,身型好好睇。所以要揀師資,芭蕾舞學得好,可以令到身體姿態良好,尤其著重由頭至腳要拉直。跳得好唔會前凸後凸,好核突。

拉丁舞需要舞伴,要搵個夾到既對手好麻煩。請記住,學得唔好,跳咩舞都會壞腳。

GeorgiHo 寫道:
mamimummy,

你個女現在重有冇學跳舞? 跳什麼舞? 聽人講學芭蕾舞會令到小朋友壞腳, 要學幾耐先會壞腳? 唔知拉丁舞會否有這個情況出現? 唔好意思, 太多問題, 因我想了解多d.

重有冇媽咪可以分享下.
[quote]
mamimummy 寫道:
我個女好鍾意人跳舞,佢芭蕾舞, ,JAZZ, TAP都有學, 拉丁以前都有學.
覺得芭蕾舞始終動作優雅, 最適合長期學習.
拉丁係有d"老績", 但唔學原因係佢後來無partner, 又唔想個女學男步. 所以你最好問一問老師關於partner的安排問題, 如果老師一定要一pair pair 0甘練, 0甘你要考慮your own partner問題, 又或者share男partner , 0甘你要留意係1對幾多.
如果小朋友係好好好斯文, 就學芭蕾舞哪.
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


118
8#
發表於 07-6-24 18:25 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

SandyKL,

多謝你的分享. 聽左咁多學芭蕾舞的評語, 有冇其他媽咪分享學拉丁舞的評語.

Rank: 3Rank: 3


118
9#
發表於 07-6-26 13:44 |只看該作者

Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好

點解冇人分享學拉丁舞的好與壞? 唔通冇媽咪的子女學?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖