- 在線時間
- 582 小時
- 最後登錄
- 15-11-29
- 國民生產力
- 297
- 附加生產力
- 1033
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-11-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1733
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 3063
- UID
- 16364
 
|
Re: 學芭蕾舞或拉丁舞好
用錯力先會壞腳,我本身都有跳芭蕾舞,而我見教芭蕾舞既老師個個小腿唔粗。其中有一個曾經係香港芭蕾舞團既首席表演員,佢既小腿仲非常幼,身型好好睇。所以要揀師資,芭蕾舞學得好,可以令到身體姿態良好,尤其著重由頭至腳要拉直。跳得好唔會前凸後凸,好核突。
拉丁舞需要舞伴,要搵個夾到既對手好麻煩。請記住,學得唔好,跳咩舞都會壞腳。
GeorgiHo 寫道:
mamimummy,
你個女現在重有冇學跳舞? 跳什麼舞? 聽人講學芭蕾舞會令到小朋友壞腳, 要學幾耐先會壞腳? 唔知拉丁舞會否有這個情況出現? 唔好意思, 太多問題, 因我想了解多d.
重有冇媽咪可以分享下.
[quote]
mamimummy 寫道:
我個女好鍾意人跳舞,佢芭蕾舞, ,JAZZ, TAP都有學, 拉丁以前都有學.
覺得芭蕾舞始終動作優雅, 最適合長期學習.
拉丁係有d"老績", 但唔學原因係佢後來無partner, 又唔想個女學男步. 所以你最好問一問老師關於partner的安排問題, 如果老師一定要一pair pair 0甘練, 0甘你要考慮your own partner問題, 又或者share男partner , 0甘你要留意係1對幾多.
如果小朋友係好好好斯文, 就學芭蕾舞哪. [/quote] |
|