關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 葉漢千禧收到通知面試未?
查看: 2494|回覆: 25
go

葉漢千禧收到通知面試未? [複製鏈接]

Rank: 4


795
1#
發表於 07-6-19 15:19 |只看該作者

葉漢千禧收到通知面試未?

Dear all,

好緊張又擔心,各位家長請回應吧!等大家可放心.
thanks                       

Rank: 4


795
2#
發表於 07-6-21 01:03 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

你哋好,
今日收到通知面試了,你哋收到未!         

Rank: 2


69
3#
發表於 07-6-21 09:53 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear KiuKiuLeung:

Hello,我想問你是否第一&二佳段都是選"葉漢千禧",因我小朋友尚未收到通知面試        

Rank: 4


795
4#
發表於 07-6-21 11:53 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear Cecilia,
Yes.

Rank: 2


69
5#
發表於 07-6-21 12:17 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

千禧幾時面試呀?有沒有去其他school叩門?有了result未?

Rank: 2


43
6#
發表於 07-6-21 12:38 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

我收到電話通知22/6面試

Rank: 4


795
7#
發表於 07-6-21 14:04 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear千禧面試家長,
你哋幾点面試呀!

Rank: 4


795
8#
發表於 07-6-21 14:21 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear all,
你哋有冇消息或叩門成功,例如仁立或荃灣区小學,分享一下?         

Rank: 2


43
9#
發表於 07-6-21 15:03 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

2点面試, 知唔知要帶o的乜o野去呀?我收到電話時, 實在太突然同埋緊張嘞, 唔記得問呀?

Rank: 4


795
10#
發表於 07-6-21 18:40 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear Grace0420,
3点面試牙,你本來派邊間牙,是否同我一樣?我巳經問咗

Rank: 2


43
11#
發表於 07-6-21 19:19 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Hello Kiukiuleung,
唔該晒, 你唔記得我呀, 上個禮拜五同你一樣唔知去仁立 in 好定去慈幼 in 果個呀, 最後我哋咁啱都選咗去仁立in o既呢, 你收到仁立通知未呀, 我已經知道結果嘞......落選 (都預咗)     

Rank: 4


795
12#
發表於 07-6-21 20:17 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear Grace0420,
同你一樣洛選了,為有寄望明天,你是否第一志願千禧牙?

Rank: 2


43
13#
發表於 07-6-21 20:33 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Hello kiukiuleung,
我唔係第一志願千禧呀, 我完全冇選過佢, 所以我覺得機會都很微, 不過有得面試, 點都要去, 祝我哋好運啦!       

Rank: 4


795
14#
發表於 07-6-21 21:34 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear Grace0420,
咁如果甚麼叩門都唔收,你會如何牙,我都驚驚哋,有冇其他辦法呢?           

Rank: 2


43
15#
發表於 07-6-21 21:57 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

唉, 唔驚得咁多嘞, 咁都冇辦法o架啦, 惟有讀番派到果間先, 睇吓下年有冇插班生考過囉, 又冇錢讀私校嘞, 唔通唔讀咩。由選校開始煩到依家, 真係唔好彩嘞。希望我地o既小朋友聽日面試成功啦!!!          

Rank: 4


795
16#
發表於 07-6-21 23:00 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear Grace0420,
雖然如此,但小朋友派嗰間實在太差了,實在不容我

Rank: 4


795
17#
發表於 07-6-22 17:08 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear Grace,
面試完了,但係小兒沒有告訴我考乜,淨係話老師讚佢ok,但係我眼見人哋考20分鍾,我嗰仔考5分鐘,睇嚟又會       

Rank: 2


43
18#
發表於 07-6-22 19:30 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Hello kiukiuleung,
我個小朋友都係考咗5分鐘左右,但係佢果組成組人一齊出番離o架噃。

Rank: 4


795
19#
發表於 07-6-22 20:04 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear grace0420,
我嗰part,佢哋分a,b,c,d,e 5组a1去完便a2,b1去完便b2,所以有時到a5,但b组去到b9,组组不同,而我对上一位小朋友便用了20分鍾而我兒用了5分鐘,但是他們是同组同一位老師in,所以很擔心!           

Rank: 2


43
20#
發表於 07-6-22 20:34 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Hello kiukiuleung,
我地都係咁分組噃, 可能咁啱我o既小朋友係頭一組, 所以我睇唔到其餘係點, 會唔會你對上一位小朋友比左o的文件老師睇呀,所以先in咁耐, 唔使咁擔心, 可能會有奇蹟出現呢?
‹ 上一主題|下一主題